Waitrose: az organikus az új normál?
Egyre több és több vásárló mutat érdeklődést az organikus élelmiszerek és italok iránt, főleg azóta, hogy a járvány megerősítette az állatjólét és az egészségmegőrzés fontosságát.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/09/waitrose-sees-increase-in-demand-for-organic-food-and-drink-m%C3%A1solata-300x174.jpg)
Fontos lett, mit eszünk
A Waitrose legfrissebb felmérése szerint a válaszadók több mint a fele mondta azt, hogy szeretnék, ha a kiskereskedők több információt tüntetnének fel a termékek csomagolásán arról, hogy mennyire etikusan készült az adott élelmiszer vagy ital.
A megkérdezettek ¾-e úgy nyilatkozott, hogy több brit forrásból származó terméket szeretnének látni a polcokon. Fontos szempont volt számukra a minél kevesebb, vagy minél fenntarthatóbb csomagolás is az online rendeléseket illetően.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Így költöttek a magyar drukkerek a válogatott meccseinek helyszínein
A németországi futball Európa-bajnokság városai jelentős anyagi forrásokat fordítottak arra,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >