Waitrose: az organikus az új normál?
Egyre több és több vásárló mutat érdeklődést az organikus élelmiszerek és italok iránt, főleg azóta, hogy a járvány megerősítette az állatjólét és az egészségmegőrzés fontosságát.

Fontos lett, mit eszünk
A Waitrose legfrissebb felmérése szerint a válaszadók több mint a fele mondta azt, hogy szeretnék, ha a kiskereskedők több információt tüntetnének fel a termékek csomagolásán arról, hogy mennyire etikusan készült az adott élelmiszer vagy ital.
A megkérdezettek ¾-e úgy nyilatkozott, hogy több brit forrásból származó terméket szeretnének látni a polcokon. Fontos szempont volt számukra a minél kevesebb, vagy minél fenntarthatóbb csomagolás is az online rendeléseket illetően.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >Egy kattintás a boldogságért: tízből kilenc magyar impulzusvásárló
A magyarok ötöde vásárol rendszeresen olyan terméket, amit előre nem…
Tovább olvasom >PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >