Waitrose: az organikus az új normál?
Egyre több és több vásárló mutat érdeklődést az organikus élelmiszerek és italok iránt, főleg azóta, hogy a járvány megerősítette az állatjólét és az egészségmegőrzés fontosságát.

Fontos lett, mit eszünk
A Waitrose legfrissebb felmérése szerint a válaszadók több mint a fele mondta azt, hogy szeretnék, ha a kiskereskedők több információt tüntetnének fel a termékek csomagolásán arról, hogy mennyire etikusan készült az adott élelmiszer vagy ital.
A megkérdezettek ¾-e úgy nyilatkozott, hogy több brit forrásból származó terméket szeretnének látni a polcokon. Fontos szempont volt számukra a minél kevesebb, vagy minél fenntarthatóbb csomagolás is az online rendeléseket illetően.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >K&H: sokan még mindig nem néznek körül a kötelezőknél
Bár a középkorú autósok többsége nyitott a legjobb ajánlatok felkutatására,…
Tovább olvasom >Új vásárlói trendek: influenszerekre és a közösségi médiára támaszkodunk
Nemcsak a közösségi platformoknak jut minden eddiginél nagyobb szerep a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >