VNU-ból The Nielsen Company
Nevet változtatott az ACNielsen anyavállalata, a VNU. A cég új neve: The Nielsen Company. A névváltoztatás célja, hogy a csoport legismertebb márkaneve, a világ legnagyobb piackutató cége, az ACNielsen kerüljön fókuszba.
A névváltozással együtt megújul a vállalat arculata is. Ennek jele leghamarabb a vállalat weboldalán látható (www.nielsen.com). Az új vállalati arculat elemeit fokozatosan vezetik be 2007 során.
A The Nielsen Company magyar piackutató leányvállalatát 1991-ben alapították, és rövid idő alatt az élelmiszer- és háztartási vegyiáru-kereskedelem vezető információforrásává fejlődött. Legkeresettebb szolgáltatása a Kiskereskedelmi Index, amely akár hetenként is aktuális értékesítési adatokat bocsát a piaci szereplők rendelkezésére. Igazgatója 2004 decembere óta Szalóky Tóth Judit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >