VNU-ból The Nielsen Company
Nevet változtatott az ACNielsen anyavállalata, a VNU. A cég új neve: The Nielsen Company. A névváltoztatás célja, hogy a csoport legismertebb márkaneve, a világ legnagyobb piackutató cége, az ACNielsen kerüljön fókuszba.
A névváltozással együtt megújul a vállalat arculata is. Ennek jele leghamarabb a vállalat weboldalán látható (www.nielsen.com). Az új vállalati arculat elemeit fokozatosan vezetik be 2007 során.
A The Nielsen Company magyar piackutató leányvállalatát 1991-ben alapították, és rövid idő alatt az élelmiszer- és háztartási vegyiáru-kereskedelem vezető információforrásává fejlődött. Legkeresettebb szolgáltatása a Kiskereskedelmi Index, amely akár hetenként is aktuális értékesítési adatokat bocsát a piaci szereplők rendelkezésére. Igazgatója 2004 decembere óta Szalóky Tóth Judit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >