VNU-ból The Nielsen Company
Nevet változtatott az ACNielsen anyavállalata, a VNU. A cég új neve: The Nielsen Company. A névváltoztatás célja, hogy a csoport legismertebb márkaneve, a világ legnagyobb piackutató cége, az ACNielsen kerüljön fókuszba.
A névváltozással együtt megújul a vállalat arculata is. Ennek jele leghamarabb a vállalat weboldalán látható (www.nielsen.com). Az új vállalati arculat elemeit fokozatosan vezetik be 2007 során.
A The Nielsen Company magyar piackutató leányvállalatát 1991-ben alapították, és rövid idő alatt az élelmiszer- és háztartási vegyiáru-kereskedelem vezető információforrásává fejlődött. Legkeresettebb szolgáltatása a Kiskereskedelmi Index, amely akár hetenként is aktuális értékesítési adatokat bocsát a piaci szereplők rendelkezésére. Igazgatója 2004 decembere óta Szalóky Tóth Judit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >