Vizsgálat az olaszoknál a BAT és az Amazon hevítettdohánytermék-reklámjai miatt
Olaszországban vizsgálat indult a British American Tobacco és az Amazon ellen a szabályozó szerint potenciálisan félrevezetőnek nevezett Glo Hyper X2 hevített dohánytermék reklámja miatt. A hevítőt állítólag nikotinmentesként tüntették fel.
A vizsgálatba bevonták az Amazon Services Europe-ot és az Amazon Italia vevőszolgálatát is, mert a hevítőt az online platformon árusították.
A Reuters az olasz Amazon Prime oldalon egy olyan Glo Hyper X2 hirdetést talált, amelyben a terméket „füst-, szag- és nikotinmentes cigarettaalternatívaként” jelenítették meg. A hirdetést a „18 éven aluliaknak nem ajánlott” szimbólum kísérte.
A BAT szóvivője szerint a vonatkozó helyi követelmények betartása mellett a vállalat a „felelős marketing” mellett is elkötelezett.
Kapcsolódó cikkeink
A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >Milánóban nyitott fizikai üzletet az Amazon
Az Amazon megnyitotta első fizikai üzletét Olaszországban Amazon Parafarmacia &…
Tovább olvasom >Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >