Vizsgálat az olaszoknál a BAT és az Amazon hevítettdohánytermék-reklámjai miatt
Olaszországban vizsgálat indult a British American Tobacco és az Amazon ellen a szabályozó szerint potenciálisan félrevezetőnek nevezett Glo Hyper X2 hevített dohánytermék reklámja miatt. A hevítőt állítólag nikotinmentesként tüntették fel.
A vizsgálatba bevonták az Amazon Services Europe-ot és az Amazon Italia vevőszolgálatát is, mert a hevítőt az online platformon árusították.
A Reuters az olasz Amazon Prime oldalon egy olyan Glo Hyper X2 hirdetést talált, amelyben a terméket „füst-, szag- és nikotinmentes cigarettaalternatívaként” jelenítették meg. A hirdetést a „18 éven aluliaknak nem ajánlott” szimbólum kísérte.
A BAT szóvivője szerint a vonatkozó helyi követelmények betartása mellett a vállalat a „felelős marketing” mellett is elkötelezett.
Kapcsolódó cikkeink
Együttműködésre lép az Amazon France és az Auchan Csoporthoz tartozó Chronodrive
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az AI felgyorsítja a fizikai boltok hanyatlását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Halloween-lázban ég Európa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb forgalmi adó a SZÉP-kártya tranzakciós díja a kiskereskedelemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AM: Magyarország nem kér a műhúsból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MA-HAL: stabil kínálat és árak várhatók a karácsonyi halpiacon – a tógazdaságok szerepe egyre fontosabb a vízgazdálkodásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

