Vitték a tévét, mint a cukrot
A DisplaySearch kutatása szerint a globális tévéforgalom 11%-kal emelkedett a második negyedévben az előző év azonos időszakához képest. Az amerikai piac a várakozásokat magasan felülmúló eredményeket produkált.A legdinamikusabban az LCD televíziók
értékesítése nőtt, 47%-al, összesen
23,7 millió darabot adtak el belőle, de plazma televízióból
és lényegesen több, mintegy 3,4 millió
darab kelt el. A növekedés legnagyobb motorja
Észak-Amerika volt, ahol a Samsung a Sony előtt néhány
héttel dobta piacra az olcsóbb 32 incses televízióját
és ezzel hatalmas fejlődést produkált.
A gyártónkénti
összehasonlítást szemlélve a világelső
a Samsung 22,8%-os (bevétel alapon mért) piaci
részesedéssel, míg a Sony 12,5%-kal a második
helyet foglalja el. Mindkét vállalat nagyságrendileg
50%-os bevétel növekedést ért el az egy
évvel korábbi szinthez képest.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >