Vitték a tévét, mint a cukrot
A DisplaySearch kutatása szerint a globális tévéforgalom 11%-kal emelkedett a második negyedévben az előző év azonos időszakához képest. Az amerikai piac a várakozásokat magasan felülmúló eredményeket produkált.A legdinamikusabban az LCD televíziók
értékesítése nőtt, 47%-al, összesen
23,7 millió darabot adtak el belőle, de plazma televízióból
és lényegesen több, mintegy 3,4 millió
darab kelt el. A növekedés legnagyobb motorja
Észak-Amerika volt, ahol a Samsung a Sony előtt néhány
héttel dobta piacra az olcsóbb 32 incses televízióját
és ezzel hatalmas fejlődést produkált.
A gyártónkénti
összehasonlítást szemlélve a világelső
a Samsung 22,8%-os (bevétel alapon mért) piaci
részesedéssel, míg a Sony 12,5%-kal a második
helyet foglalja el. Mindkét vállalat nagyságrendileg
50%-os bevétel növekedést ért el az egy
évvel korábbi szinthez képest.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >