Vitték a tévét, mint a cukrot
A DisplaySearch kutatása szerint a globális tévéforgalom 11%-kal emelkedett a második negyedévben az előző év azonos időszakához képest. Az amerikai piac a várakozásokat magasan felülmúló eredményeket produkált.A legdinamikusabban az LCD televíziók
értékesítése nőtt, 47%-al, összesen
23,7 millió darabot adtak el belőle, de plazma televízióból
és lényegesen több, mintegy 3,4 millió
darab kelt el. A növekedés legnagyobb motorja
Észak-Amerika volt, ahol a Samsung a Sony előtt néhány
héttel dobta piacra az olcsóbb 32 incses televízióját
és ezzel hatalmas fejlődést produkált.
A gyártónkénti
összehasonlítást szemlélve a világelső
a Samsung 22,8%-os (bevétel alapon mért) piaci
részesedéssel, míg a Sony 12,5%-kal a második
helyet foglalja el. Mindkét vállalat nagyságrendileg
50%-os bevétel növekedést ért el az egy
évvel korábbi szinthez képest.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >