Vitaminos nimm2 cukorkákat dob piacra a Storck
Az édesszájúak legnagyobb örömére a Storck több évtizedes múlttal rendelkező nimm2 termékcsaládjának vitaminos cukorkái mostantól a hazai boltok polcain is elérhetők.
A nimm2 1962-es bevezetése óta
Németország egyik legkedveltebb cukorkája, amely
idén februártól a magyar piacon is kapható.
A régóta kedvelt cukorka kétféle – puha
és kemény – változata hazánkban is
megkezdi hódítását az édességkedvelők
körében.
„A nimm2 évtizedek óta
generációk kedvelt cukorkamárkája több
európai országban. A töretlen siker záloga
a valódi gyümölcslével készülő
töltelék hamisítatlan gyümölcsös
ízvilága és a hozzáadott vitaminok,
amellyel reményeink szerint a magyar édességfogyasztók
tetszését is elnyerjük.” – mondta Szűts
Ágnes, a Storck Hungária Kft. marketing igazgatója.
A nimm2 cukorka eredeti, kemény
változata narancs és citrom ízben kapható,
9 hozzáadott vitamint tartalmaz. A nimm2 soft, a termékcsalád
puha változata ugyanazt az édes, kellemes ízélményt
nyújtja, mint a keménycukorka. A nimm2 soft töltött,
gyümölcsös és könnyen olvad, így a
legkisebbek is bátran fogyaszthatják, csomagolása
narancs, citrom, eper és cseresznye ízű golyócskákat
rejt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Coca-Cola: Az üres palack és alumíniumdoboz is érték, a versenytársaké is!
Mindannyiunk célja egy körforgásos gazdaság létrehozása. Ez azonban csak közös…
Tovább olvasom >Fokozatosan növeli a fenntartható pamut arányát saját márkás textiltermékeiben a Lidl
A Lidl célul tűzte ki, hogy 2022 végéig 100%-ban fenntartható…
Tovább olvasom >Self scanning: új szolgáltatással segíti a dm a gyors bevásárlást!
Önálló, érintkezésmentes és gyors bevásárlás? A dm új szolgáltatást vezetett…
Tovább olvasom >