Vitaminos nimm2 cukorkákat dob piacra a Storck
A Storck több évtizedes múlttal rendelkező nimm2 termékcsaládjának vitaminos cukorkái mostantól a hazai boltok polcain is elérhetők.– A nimm2 évtizedek óta generációk kedvelt cukorkamárkája több európai országban. A töretlen siker záloga a valódi gyümölcslével készülő töltelék hamisítatlan gyümölcsös ízvilága, és a hozzáadott vitaminok, amellyel reményeink szerint a magyar édességfogyasztók tetszését is elnyerjük – mondta Szűts Ágnes, a Storck Hungária Kft. marketing igazgatója.
A nimm2 cukorka eredeti, kemény változata narancs és citrom ízben kapható, 9 hozzáadott vitamint tartalmaz. A nimm2 soft, a termékcsalád puha változata ugyanazt az édes, kellemes ízélményt nyújtja, mint a keménycukorka.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Coca-Cola: Az üres palack és alumíniumdoboz is érték, a versenytársaké is!
Mindannyiunk célja egy körforgásos gazdaság létrehozása. Ez azonban csak közös…
Tovább olvasom >Fokozatosan növeli a fenntartható pamut arányát saját márkás textiltermékeiben a Lidl
A Lidl célul tűzte ki, hogy 2022 végéig 100%-ban fenntartható…
Tovább olvasom >Self scanning: új szolgáltatással segíti a dm a gyors bevásárlást!
Önálló, érintkezésmentes és gyors bevásárlás? A dm új szolgáltatást vezetett…
Tovább olvasom >