Vitaminos nimm2 cukorkákat dob piacra a Storck
A Storck több évtizedes múlttal rendelkező nimm2 termékcsaládjának vitaminos cukorkái mostantól a hazai boltok polcain is elérhetők.– A nimm2 évtizedek óta generációk kedvelt cukorkamárkája több európai országban. A töretlen siker záloga a valódi gyümölcslével készülő töltelék hamisítatlan gyümölcsös ízvilága, és a hozzáadott vitaminok, amellyel reményeink szerint a magyar édességfogyasztók tetszését is elnyerjük – mondta Szűts Ágnes, a Storck Hungária Kft. marketing igazgatója.
A nimm2 cukorka eredeti, kemény változata narancs és citrom ízben kapható, 9 hozzáadott vitamint tartalmaz. A nimm2 soft, a termékcsalád puha változata ugyanazt az édes, kellemes ízélményt nyújtja, mint a keménycukorka.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >Nagykanizsán nyitotta ötvenhetedik éttermét a Burger King
Az országban az 57., Zalában a második éttermét nyitotta meg…
Tovább olvasom >Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics Beérkező levelek
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >