Vitaminos nimm2 cukorkákat dob piacra a Storck
A Storck több évtizedes múlttal rendelkező nimm2 termékcsaládjának vitaminos cukorkái mostantól a hazai boltok polcain is elérhetők.– A nimm2 évtizedek óta generációk kedvelt cukorkamárkája több európai országban. A töretlen siker záloga a valódi gyümölcslével készülő töltelék hamisítatlan gyümölcsös ízvilága, és a hozzáadott vitaminok, amellyel reményeink szerint a magyar édességfogyasztók tetszését is elnyerjük – mondta Szűts Ágnes, a Storck Hungária Kft. marketing igazgatója.
A nimm2 cukorka eredeti, kemény változata narancs és citrom ízben kapható, 9 hozzáadott vitamint tartalmaz. A nimm2 soft, a termékcsalád puha változata ugyanazt az édes, kellemes ízélményt nyújtja, mint a keménycukorka.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >