Visszatér Magyarországra a Ticket Restaurant
Megújult, digitális formában a jövő évtől újra elérhető lesz Magyarországon a Ticket Restaurant étkezési juttatás – jelentette be Szendrő Tamás, az Edenred Magyarország ügyvezető igazgatója. A kedvezményes adózás mellett nyújtható megoldással a vállalkozás mind több munkavállalót juttat rendszeresen egészséges és minőségi melegételhez.

Az Edenred szolgáltatásait jelenleg több mint 50 millió munkavállaló és 850 ezer munkáltató veszi igénybe a világban – mondta Szendrő Tamás
Korszerű, kedvező adózású, gyors és kényelmes – csak néhány azon jellemzők közül, amelyek az új Ticket Restaurant digitális megoldását jellemzik, és amelynek köszönhetően bármely felelős munkáltató biztosíthatja dolgozói számára a mindennapi minőségi étkezést. A juttatás így nemcsak a jóléthez, hanem a jól-léthez szükséges egyik fontos alapfeltételhez is hozzájárul – hangzott el az Újra Magyarországon a Ticket Restaurant: digitális megoldás a munkavállalók minőségi étkezéséért! elnevezésű eseményen. A kártyák 2022 januárjától kerülnek forgalomba és a már jól ismert SZÉP kártya konstrukció alapján működnek majd. Technikailag három zsebük lesz, fókuszban az étkezéssel és a Mastercard által nyújtott technológiával – ami kényelmes, korszerű érintéses fizetést biztosít.
„Magyarországon jelenleg 4,5 millió munkavállaló kaphatna SZÉP kártyát, azonban közülük csupán 2,2 millióan részesülnek a népszerű juttatásban. A munkavállalók egészsége és az, hogy hosszútávon számítani lehessen rájuk, ma az egyik legnagyobb érték bármely munkáltató számára. Épp ezért ennek a fajta juttatásnak egy sokkal szélesebb körben használt megoldásnak kell lennie. Az Edenred Magyarország küldetésének tekinti, hogy javítson a jelenlegi a helyzeten, és hiszünk benne, hogy a jól ismert, pozitív értékeket hordozó, adókedvezményt biztosító Ticket Restaurant megoldásunkkal ezt most meg is tudjuk tenni” – mondta Szendrő Tamás, az Edenred Magyarország ügyvezető igazgatója.
„A jelenlegi, koronavírus okozta járványhelyzetben nagy nehézségekkel kell, hogy szembenézzen a vendéglátóipari szektor, ezért minden forgalomnövelő eszköz – így a Ticket Restaurant is – kifejezetten hasznos lehet a teljes terület számára. Ezzel a kezdeményezéssel az eddiginél szélesebb réteg számára válik elérhetővé az egészséges melegétkezés, olyanok számára is, akik eddig nem, vagy csak ritkán engedhették meg maguknak az éttermi étkezést” – hangsúlyozta Kovács László, a Magyar Vendéglátók Ipartestületének elnöke.
Az Edenred szolgáltatásait jelenleg több mint 50 millió munkavállaló, 850 ezer munkáltató és 2 millió kereskedelmi partner használja a világ 46 országában. A Ticket Restaurant kártyák Magyarországon történő bevezetése is – a többi közt – a cégcsoport azon célkitűzését szolgálja, hogy növelje használóinak jólétét és vásárló erejét, munkaadókként vonzóbbá tegye a vállalatokat, illetve egészségesebb ételekhez juttassa a munkavállalókat.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentősen nőtt a SZÉP-kártya felhasználása
Jelentősen megnőtt a SZÉP-kártya költések összege februárban, a május 31-ig…
Tovább olvasom >Hétfőtől a Tescóban is lehet SZÉP-kártyával fizetni
Hétfőtől május 31-ig valamennyi hazai Tesco áruházban elfogadják fizetőeszközként az…
Tovább olvasom >Szakmai párbeszéd indult az MVI és a KSH között
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete (MVI) 2016 óta minden évben közzéteszi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jól teljesítettek tavaly a McDonald’s-ok Magyarországon
A magyarországi McDonald’s éttermeket működtető Progress Étteremhálózat Kft. 2021-ben 6,765…
Tovább olvasom >Borászok kontra Európai Bizottság
A Comité Européen des Entreprises Vins (CEEV) szervezésében tanácskoztak a…
Tovább olvasom >Pincérek és pszichológusok II.
Az elüzletiesedés és a marketing korában a vendéglátósnak mindenki konkurense,…
Tovább olvasom >