Visszatér Magyarországra a Ticket Restaurant
Megújult, digitális formában a jövő évtől újra elérhető lesz Magyarországon a Ticket Restaurant étkezési juttatás – jelentette be Szendrő Tamás, az Edenred Magyarország ügyvezető igazgatója. A kedvezményes adózás mellett nyújtható megoldással a vállalkozás mind több munkavállalót juttat rendszeresen egészséges és minőségi melegételhez.
Korszerű, kedvező adózású, gyors és kényelmes – csak néhány azon jellemzők közül, amelyek az új Ticket Restaurant digitális megoldását jellemzik, és amelynek köszönhetően bármely felelős munkáltató biztosíthatja dolgozói számára a mindennapi minőségi étkezést. A juttatás így nemcsak a jóléthez, hanem a jól-léthez szükséges egyik fontos alapfeltételhez is hozzájárul – hangzott el az Újra Magyarországon a Ticket Restaurant: digitális megoldás a munkavállalók minőségi étkezéséért! elnevezésű eseményen. A kártyák 2022 januárjától kerülnek forgalomba és a már jól ismert SZÉP kártya konstrukció alapján működnek majd. Technikailag három zsebük lesz, fókuszban az étkezéssel és a Mastercard által nyújtott technológiával – ami kényelmes, korszerű érintéses fizetést biztosít.
„Magyarországon jelenleg 4,5 millió munkavállaló kaphatna SZÉP kártyát, azonban közülük csupán 2,2 millióan részesülnek a népszerű juttatásban. A munkavállalók egészsége és az, hogy hosszútávon számítani lehessen rájuk, ma az egyik legnagyobb érték bármely munkáltató számára. Épp ezért ennek a fajta juttatásnak egy sokkal szélesebb körben használt megoldásnak kell lennie. Az Edenred Magyarország küldetésének tekinti, hogy javítson a jelenlegi a helyzeten, és hiszünk benne, hogy a jól ismert, pozitív értékeket hordozó, adókedvezményt biztosító Ticket Restaurant megoldásunkkal ezt most meg is tudjuk tenni” – mondta Szendrő Tamás, az Edenred Magyarország ügyvezető igazgatója.
„A jelenlegi, koronavírus okozta járványhelyzetben nagy nehézségekkel kell, hogy szembenézzen a vendéglátóipari szektor, ezért minden forgalomnövelő eszköz – így a Ticket Restaurant is – kifejezetten hasznos lehet a teljes terület számára. Ezzel a kezdeményezéssel az eddiginél szélesebb réteg számára válik elérhetővé az egészséges melegétkezés, olyanok számára is, akik eddig nem, vagy csak ritkán engedhették meg maguknak az éttermi étkezést” – hangsúlyozta Kovács László, a Magyar Vendéglátók Ipartestületének elnöke.
Az Edenred szolgáltatásait jelenleg több mint 50 millió munkavállaló, 850 ezer munkáltató és 2 millió kereskedelmi partner használja a világ 46 országában. A Ticket Restaurant kártyák Magyarországon történő bevezetése is – a többi közt – a cégcsoport azon célkitűzését szolgálja, hogy növelje használóinak jólétét és vásárló erejét, munkaadókként vonzóbbá tegye a vállalatokat, illetve egészségesebb ételekhez juttassa a munkavállalókat.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Szallas.hu: az őszi belföldi foglalások negyedét SZÉP-kártyával fizették
Az őszi belföldi foglalásokhoz kapcsolódó online fizetések összértékének negyedét SZÉP-kártyával…
Tovább olvasom >Révész Máriusz: a SZÉP-kártya aktív magyarok zsebébe adható havi tízezer forint a munkaadók érdeke is
A 2025-ös költségvetés legnagyobb nyertese az aktív, egészséges életmód. Lényegesen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >