Visszaszorítja a műanyag csomagolást a P&G
A P&G európai üzletága a textilápolási márkáinál – köztük az Ariel és a Lenor termékcsaládoknál – 2025-ig 30%-kal csökkenti a műanyag csomagolóanyagok használatát, jelentette be áprilisban a Sustainable Brands Conference elnevezésű tanácskozáson a P&G fenntarthatóságért felelős vezérigazgatója, Virginie Helias. Az elhatározás kulcsfontosságú állomás az Ariel 2030 Célprogram megvalósításához, amely oly módon kívánja a tisztítás hatékonyságát fokozni, hogy közben 2030-ig erőforrásainak 50%-át – beleértve a frissen előállított műanyagokat is – megtakarítja.
A műanyag-felhasználás tervezett csökkentése az Ariel, Lenor és más P&G textilápolási termékek esetében 2025-ig évente mintegy 15 000 tonnával kevesebb műanyag felhasználását jelenti 2018-hoz képest. Jóllehet a P&G textilápolási termékeinek műanyag csomagolóanyagai csupán viszonylag szerény hányadát alkotják a teljes európai műanyag hulladéknak, a nyersanyag-felhasználás évenkénti lefaragása jelentősnek tekinthető: az így megspórolt mennyiségből annyi mosószeres flakont lehetne gyártani, amelyek sorba állítva körbeérnék a Földet.
A P&G európai textilápolási üzletágának feltett szándéka, hogy 2022-ig valamennyi márkatermékének a csomagolása 100%-ban újrahasznosítható legyen. //
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős közösségi összefogás és támogatás a P&G-től 2024-ben
A Procter&Gamble Magyarország 2024-ben több mint 182 millió forint értékű…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >Raisz Anikó: a cél nem a műanyag betiltása, hanem azok biztonságos és fenntartható használatának elősegítése
A cél nem a műanyagok betiltása, hanem azok biztonságos és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Egy felmérés szerint a magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén
A magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén nyáron,…
Tovább olvasom >