Visszacsalogatjuk a keletnémeteket
Az Alföld és Tisza-tó régió évek óta következetesen, kampányokkal igyekszik meg- illetve visszahódítani a keletnémet tartományok turistáit. A Balaton iránt Ausztriából is nagy az érdeklődés.
Az Alföld és Tisza-tó régió fő vonzereje a kedvező ár/érték arányú egészségturizmus, tipikus magyar pusztai környezetbe ágyazva. A Magyar Turizmus Zrt. németországi külképviselete és az Alföld nagyrégió együttműködésének köszönhetően egy Puszta-microsite indult január elsején a www.ungarn-tourismus.de honlapon.
A régió kolbász- és pálinkakóstoltatással, filmvetítésekkel, magyar tánccal és turisztikai ajánlatokkal mutatkozik be a drezdai Kulturpalastban január 28-án, majd kiemelt régióként a Dresdner Reisemarkt turisztikai kiállításon, január 29-31. között, ahol Magyarország partnerország.
A január második hetében megrendezett bécsi Utazás Kiállítás szakmai- és nagyközönségi vásáron élénk érdeklődés mutatkozott a magyar, ezen belül is a balatoni ajánlatok iránt. A wellness-szolgáltatások voltak a legkeresettebbek.
A KSH 2009. I-XI. havi statisztikai adatai is a kedvező tendenciát támasztják alá: 6,5 %-kal több osztrák vendég látogatott a Balaton régióba tavaly, mint 2008 azonos időszakában.
A Magyar Turizmus Zrt. Balatoni Regionális Marketing Igazgatóságának 2010. évi marketingtervében is jelentős szerepet kap az ausztriai marketingkommunikáció, középpontban az egészségturizmussal, valamint a bor és gasztronómiai termékekkel – írja a penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az MTÜ válaszai a vendéglátóhely-üzlettípusok bejelentésével kapcsolatos leggyakrabban felmerülő kérdésekre
A december 22-én kihirdetett 634/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet értelmében…
Tovább olvasom >Február végén indul a hat Duna-menti országon átívelő turisztikai projekt
Február 26-án, online konferenciával indul a hat Duna-menti országon átívelő…
Tovább olvasom >Stefan Visan örült konyhai világa – A nap képe
Nyugtalanító, itt-ott félelemkeltó a világ, amit a román Stefan Visan…
Tovább olvasom >