Visszacsalogatjuk a keletnémeteket
Az Alföld és Tisza-tó régió évek óta következetesen, kampányokkal igyekszik meg- illetve visszahódítani a keletnémet tartományok turistáit. A Balaton iránt Ausztriából is nagy az érdeklődés.
Az Alföld és Tisza-tó régió fő vonzereje a kedvező ár/érték arányú egészségturizmus, tipikus magyar pusztai környezetbe ágyazva. A Magyar Turizmus Zrt. németországi külképviselete és az Alföld nagyrégió együttműködésének köszönhetően egy Puszta-microsite indult január elsején a www.ungarn-tourismus.de honlapon.
A régió kolbász- és pálinkakóstoltatással, filmvetítésekkel, magyar tánccal és turisztikai ajánlatokkal mutatkozik be a drezdai Kulturpalastban január 28-án, majd kiemelt régióként a Dresdner Reisemarkt turisztikai kiállításon, január 29-31. között, ahol Magyarország partnerország.
A január második hetében megrendezett bécsi Utazás Kiállítás szakmai- és nagyközönségi vásáron élénk érdeklődés mutatkozott a magyar, ezen belül is a balatoni ajánlatok iránt. A wellness-szolgáltatások voltak a legkeresettebbek.
A KSH 2009. I-XI. havi statisztikai adatai is a kedvező tendenciát támasztják alá: 6,5 %-kal több osztrák vendég látogatott a Balaton régióba tavaly, mint 2008 azonos időszakában.
A Magyar Turizmus Zrt. Balatoni Regionális Marketing Igazgatóságának 2010. évi marketingtervében is jelentős szerepet kap az ausztriai marketingkommunikáció, középpontban az egészségturizmussal, valamint a bor és gasztronómiai termékekkel – írja a penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >