Visszacsalogatjuk a keletnémeteket
Az Alföld és Tisza-tó régió évek óta következetesen, kampányokkal igyekszik meg- illetve visszahódítani a keletnémet tartományok turistáit. A Balaton iránt Ausztriából is nagy az érdeklődés.
Az Alföld és Tisza-tó régió fő vonzereje a kedvező ár/érték arányú egészségturizmus, tipikus magyar pusztai környezetbe ágyazva. A Magyar Turizmus Zrt. németországi külképviselete és az Alföld nagyrégió együttműködésének köszönhetően egy Puszta-microsite indult január elsején a www.ungarn-tourismus.de honlapon.
A régió kolbász- és pálinkakóstoltatással, filmvetítésekkel, magyar tánccal és turisztikai ajánlatokkal mutatkozik be a drezdai Kulturpalastban január 28-án, majd kiemelt régióként a Dresdner Reisemarkt turisztikai kiállításon, január 29-31. között, ahol Magyarország partnerország.
A január második hetében megrendezett bécsi Utazás Kiállítás szakmai- és nagyközönségi vásáron élénk érdeklődés mutatkozott a magyar, ezen belül is a balatoni ajánlatok iránt. A wellness-szolgáltatások voltak a legkeresettebbek.
A KSH 2009. I-XI. havi statisztikai adatai is a kedvező tendenciát támasztják alá: 6,5 %-kal több osztrák vendég látogatott a Balaton régióba tavaly, mint 2008 azonos időszakában.
A Magyar Turizmus Zrt. Balatoni Regionális Marketing Igazgatóságának 2010. évi marketingtervében is jelentős szerepet kap az ausztriai marketingkommunikáció, középpontban az egészségturizmussal, valamint a bor és gasztronómiai termékekkel – írja a penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar Utazási Irodák Szövetsége: ez állhat a csődbe ment UniTravel esete mögött
Negyven év működés után fizetésképtelenséget jelentett az UniTravel Kft., az…
Tovább olvasom >Kormányzati támogatással újranyílhat a Hévízi Tófürdő bezárt fürdőháza
Jelentős lépést tett a kormány a Hévízi Tófürdő jövője érdekében:…
Tovább olvasom >Turistainvázió Európában: a mediterrán túlturizmus nyara
Véget ért az iskola, jön a nyaralás: Európa legkedveltebb üdülőhelyei…
Tovább olvasom >