Virtuális vásárlói kártya mindenkinek
Fullcard néven fejlesztett okostelefonos alkalmazás egyben képes kezelni a különböző hűségkártyákat, az aktuális akciós újságok kínálatait, és helymeghatározás funkciójával földrajzilag is segíti a vásárlót a számára legelőnyösebb ajánlatok megtalálásában. A megoldás lényege, hogy a felhasználó egy applikációban összegezve kapja meg a számára releváns kereskedelmi ajánlatokat. Az érdeklődési körének, illetve földrajzi elhelyezkedésének megfelelően állíthatja be, milyen ajánlatokra kíváncsi. A kereskedők számára pedig mind a négyféle, a kereskedelmi forgalomban leginkább használt vásárlásösztönző megoldást (pontgyűjtő, pecsétgyűjtő, százalékos kedvezménykártya és utalványkártya) egyben kínálja.
Az alkalmazás január elején a Müller, Spar, Interspar, Coop, CBA, Diego, Jysk, DM, Tesco, Lidl, Alma Gyógyszertárak, Euronics, Auchan, Metro, Media Markt, Intersport, Kika, Penny Market reklámújságait tartalmazta.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NAK: késve, de a héten már jelentős mennyiségű magyar spárga kerül a boltokba
Idén később kerül a boltokba a magyar spárga, de a…
Tovább olvasom >NAK: elkezdődött a jégkármérséklő rendszer riasztási időszaka
Szerdán elkezdődött a 2018 óta üzemelő jégkármérséklő rendszer védekezési időszaka…
Tovább olvasom >Őshonos gyümölcsfákat ültetnek Rákóczifalván
Több mint harminc különböző, Magyarországon őshonos gyümölcsfát ültetnek el csütörtökön…
Tovább olvasom >