Virtuális valóság
A világ digitalizálódásából a gyorséttermek sem maradnak ki, sőt, több területen az ő kezükben van a kedvezményezés.
A McDonald’s május végétől néhány hétre világszerte (legalábbis ezt írta a mcdonalds.com, de itthon nem láttuk nyomát a projektnek) új csomagolásra cseréli megszokott piros sültkrumpli-tartóját, ezzel is kihangsúlyozva komoly szerepét a június 12-én kezdődő futball-világbajnokság szponzorai között. A kartonokon látható képek a street art művészet 12 ismert művelőjének festményei; nem egyszerűen szépek és színesek, de egyben a McDonald’s Gól elnevezésű, virtuális valóságra épülő telefonalkalmazás eszközei is: egy játék, amelynek lényege természetesen a góllövés egy virtuális kapuba. A cég digitális területtel foglalkozó főigazgatója, Atif Rafiq szerint a virtuálisvalóság-applikáció csak egy példája a cég olyan aktivitásainak, amelyekkel vidámabbá próbálják tenni vendégeik mindennapjait.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megújuló gasztronómiai koncepció a Danubius Hotelsnél
Papdi László a Danubius Hotels F&B igazgatója az elmúlt egy…
Tovább olvasom >A fal adja a másikat – A nap képe
Mármint az alátámasztást – merthogy asztalláb nélkül is van élet!…
Tovább olvasom >