Virtuális valóság
A világ digitalizálódásából a gyorséttermek sem maradnak ki, sőt, több területen az ő kezükben van a kedvezményezés.
A McDonald’s május végétől néhány hétre világszerte (legalábbis ezt írta a mcdonalds.com, de itthon nem láttuk nyomát a projektnek) új csomagolásra cseréli megszokott piros sültkrumpli-tartóját, ezzel is kihangsúlyozva komoly szerepét a június 12-én kezdődő futball-világbajnokság szponzorai között. A kartonokon látható képek a street art művészet 12 ismert művelőjének festményei; nem egyszerűen szépek és színesek, de egyben a McDonald’s Gól elnevezésű, virtuális valóságra épülő telefonalkalmazás eszközei is: egy játék, amelynek lényege természetesen a góllövés egy virtuális kapuba. A cég digitális területtel foglalkozó főigazgatója, Atif Rafiq szerint a virtuálisvalóság-applikáció csak egy példája a cég olyan aktivitásainak, amelyekkel vidámabbá próbálják tenni vendégeik mindennapjait.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fontos megmutatni a vallásturisztikai helyszíneket, ezért indult el a Peregrinus platform
Magyarország kormánya fontosnak tartja megmutatni Székelyföld vallásturisztikai helyszíneit, és anyagi…
Tovább olvasom >Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz Erdélybe
Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz a csíksomlyói…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >