Virtuális valóság
A világ digitalizálódásából a gyorséttermek sem maradnak ki, sőt, több területen az ő kezükben van a kedvezményezés.
A McDonald’s május végétől néhány hétre világszerte (legalábbis ezt írta a mcdonalds.com, de itthon nem láttuk nyomát a projektnek) új csomagolásra cseréli megszokott piros sültkrumpli-tartóját, ezzel is kihangsúlyozva komoly szerepét a június 12-én kezdődő futball-világbajnokság szponzorai között. A kartonokon látható képek a street art művészet 12 ismert művelőjének festményei; nem egyszerűen szépek és színesek, de egyben a McDonald’s Gól elnevezésű, virtuális valóságra épülő telefonalkalmazás eszközei is: egy játék, amelynek lényege természetesen a góllövés egy virtuális kapuba. A cég digitális területtel foglalkozó főigazgatója, Atif Rafiq szerint a virtuálisvalóság-applikáció csak egy példája a cég olyan aktivitásainak, amelyekkel vidámabbá próbálják tenni vendégeik mindennapjait.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >Változások az alkoholreklámozási szabályokban 2024. január 1-től
2024. január 1-jétől jelentős változások lépnek életbe az alkoholreklámozás terén,…
Tovább olvasom >