Virtuális üzleteket nyithatnak a gamerek
Nem a Meta az egyetlen olyan cég, amely komoly potenciált lát a metaverzumban. A Forever 21 fast-fashion retailer nemrég jelentette be, hogy a Roblox-t használó játékosok saját virtuális divatüzletet üzemeltethetnek a platformon belül.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/02/innovationfashion-beautyvirtual-fashion-stores-masolata-300x140.png)
Adhatnak, vehetnek a gamerek a platformon belül
A felhasználók vásárolhatnak és eladhatnak Forever 21 termékeket, alkalmazhatnak nem játékosokat, mint eladókat, illetve üzletük minden részletét személyre szabhatják.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
A holland online szeszesital-üzleteknek fel kell hagyniuk a BNPL használatával
A holland kormány azt szeretné, ha az online szeszesital-üzletek nem…
Tovább olvasom >Online boltot indít a Ferrero a Delivertivel
Online üzletet nyitott a Ferrero a római e-commerce céggel, a…
Tovább olvasom >Magazin: Áttörésre várva
Az FMCG-termékek online értékesítési forgalma jócskán elmarad a nemzetközi átlagtól:…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >