Virtuális szemüvegvásárlás Japánban
A Jins Eyewear nevű különleges optikai cég különleges módot talált a vásárlói élmény növelésére. A cég AR (kiterjesztett valóság)-technológiát alkalmaz online tükre működtetésére.
Az online tükör lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy virtuálisan próbálják fel a szemüvegeket – méghozzá online, az otthonukból.
Anélkül, hogy bármit le kellene tölteniük, a vásárlók egyszerűen belenéznek laptopjuk vagy mobiljuk kamerájába, és lassan jobbra-balra forgatják a fejüket, hogy selfie készüljön róluk. Ezután egy bármilyen átlagos méretű kártyát tartanak a homlokukhoz, amivel a szolgáltatás képes megállapítani fejük nagyságát. Innentől pedig bármelyik szemüveget „felpróbálhatják” és eldönthetik, melyik áll a legjobban nekik.
CSA
Kapcsolódó cikkeink
Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >Árukereső.hu: ezt veszik itthon és a régióban a neten kánikula idején
A nyári hőség egyre intenzívebbé válik, és nem csak Magyarországon,…
Tovább olvasom >Érdekképviselet – mérettől függetlenül
Melyek voltak a kiskereskedelmi szektor előző évi legnagyobb kihívásai és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >