Virtuális szemüvegvásárlás Japánban
A Jins Eyewear nevű különleges optikai cég különleges módot talált a vásárlói élmény növelésére. A cég AR (kiterjesztett valóság)-technológiát alkalmaz online tükre működtetésére.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/08/JINS_VTO-300x226.jpg)
Virtuális szemüvegpróba a nappaliban
Az online tükör lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy virtuálisan próbálják fel a szemüvegeket – méghozzá online, az otthonukból.
Anélkül, hogy bármit le kellene tölteniük, a vásárlók egyszerűen belenéznek laptopjuk vagy mobiljuk kamerájába, és lassan jobbra-balra forgatják a fejüket, hogy selfie készüljön róluk. Ezután egy bármilyen átlagos méretű kártyát tartanak a homlokukhoz, amivel a szolgáltatás képes megállapítani fejük nagyságát. Innentől pedig bármelyik szemüveget „felpróbálhatják” és eldönthetik, melyik áll a legjobban nekik.
CSA
Kapcsolódó cikkeink
Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >Árukereső.hu: ezt veszik itthon és a régióban a neten kánikula idején
A nyári hőség egyre intenzívebbé válik, és nem csak Magyarországon,…
Tovább olvasom >Érdekképviselet – mérettől függetlenül
Melyek voltak a kiskereskedelmi szektor előző évi legnagyobb kihívásai és…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >