Virtuális szemüvegvásárlás Japánban
A Jins Eyewear nevű különleges optikai cég különleges módot talált a vásárlói élmény növelésére. A cég AR (kiterjesztett valóság)-technológiát alkalmaz online tükre működtetésére.

Virtuális szemüvegpróba a nappaliban
Az online tükör lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy virtuálisan próbálják fel a szemüvegeket – méghozzá online, az otthonukból.
Anélkül, hogy bármit le kellene tölteniük, a vásárlók egyszerűen belenéznek laptopjuk vagy mobiljuk kamerájába, és lassan jobbra-balra forgatják a fejüket, hogy selfie készüljön róluk. Ezután egy bármilyen átlagos méretű kártyát tartanak a homlokukhoz, amivel a szolgáltatás képes megállapítani fejük nagyságát. Innentől pedig bármelyik szemüveget „felpróbálhatják” és eldönthetik, melyik áll a legjobban nekik.
CSA
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Királyságban online is elérhető a Tesco F&F ruházati kínálata
Reagálva a növekvő vásárlói igényekre a brit Tesco május 7-től…
Tovább olvasom >Immerszív, hiperperszonális és biztonságos – POS trendek 2025
A fogyasztók 2025-ben minden eddiginél tudatosabbak, elvárásaik gyökeresen alakítják át…
Tovább olvasom >Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >