Virtuális séffel főzhetnek a hollandok az Albert Heijn appban
Új, mesterséges intelligenciával működő konyhai asszisztenssel bővült a holland Albert Heijn szupermarketlánc alkalmazása.

Steijn, a chatbotkarakter válaszol a felhasználók főzéssel, receptekkel és konyhai praktikákkal kapcsolatos kérdéseire
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A Mijn AH appban mostantól Steijn, a chatbot karakter válaszol a felhasználók főzéssel, receptekkel és konyhai praktikákkal kapcsolatos kérdéseire.
Steijn a felhasználók igényeihez igazodva ad tanácsokat, például hogyan főzzünk tökéletes lágy tojást, hogyan készítsünk jegeskávét, és mi módon tároljuk az avokádót. A szintén az appba integrált Scan & Kook funkció képes fotó alapján recepteket ajánlani, és a személyre szabott heti menü összeállításakor figyelembe venni a táplálkozási szokásokat is.
Az Albert Heijn szerint a lánc Hollandiában elsőként nyújt ilyen formában AI-alapú konyhai segítséget. Steijn egyelőre hollandul és angolul válaszol a kérdésekre, de a majdani visszajelzések alapján új funkciókkal – termékinformációkkal, akciókkal, borajánlásokkal és főzési tippekkel – bővülhet.
Az alkalmazásnak már több mint 5 millió aktív felhasználója van. //
Kapcsolódó cikkeink
Alkalmazkodni vagy eltűnni – így maradhatnak versenyben a cégek az AI és válságok korában
Hogyan lehet talpon maradni egy olyan világban, ahol egyik nap…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t?
A GKI júliusban 1000 fős reprezentatív mintán kutatást végzett a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >