Virtuális Magyarország a Berlini Zöld Héten
Jövő évben hazánk partnerországként jelenik meg az egyik legrangosabb nemzetközi élelmiszer-ipari szakkiállításon, a berlini Grüne Wochén. A gasztronómia mellett turisztikai és kulturális elemekre is épül majd Magyarország vizuális megjelenése. A magyar megjelenést az Agrármarketing Centrum (AMC) szervezi és finanszírozza.Magyarország 1972 óta vesz részt a kiállításon, amely egyben a német és a nemzetközi agrárpolitikai vezetés egyik legfőbb találkozóhelye is. A német piac jelenleg is hazánk agrártermékeinek egyik legnagyobb felvevőpiaca, s a partnerországi státus keltette fokozott figyelemtől a magyar versenypozíció jelentős javulására számítanak a szervezők.
A vásárra kilátogató nagyközönség főként családos, kikapcsolódni és vásárolni szándékozó (elsősorban kelet-német) fogyasztókat jelenti. Ezt szem előtt tartva emelték ki a magyar koncepcióban a tájegységeinkhez kapcsolódó, jellegzetes élelmiszer-ipari termékeinket, innen irányítva a figyelmet egyedi élelmiszerexport-kínálatunkra és gasztronómiánkra. A hangsúly továbbá az ízes, minőségi, és legfőképp biztonságos élelmiszerekre, a hagyomány és a korszerűség ötvözetére kerül.
A kiemelt szempontokat a szervezők élvezetes és színes környezetbe ágyazva tervezik megjelentetni. A bruttó 1600 négyzetméteres nemzeti stand részét képezi majd Magyarország stilizált térképe és ismertebb tájegységeinek megjelenítése is, ahol a látogatók „virtuális országjárás” keretében ismerkedhetnek meg a kiállított termékekkel és azok gyártóival.
A kiállítás ideje alatt, valamint a protokollesemények kísérőjeként is magyaros műsorok szórakoztatják a közönséget.
A nemzeti megjelenést számos szeminárium, konferencia és üzletember-találkozó kíséri, valamint több vendéglátással összekötött kísérőeseményt is rendeznek. A korábbi évek munkáját folytatva a közönségvásárral egy időben az AMC ismét áruházi akciót szervez a Kaufhof áruházláncban, ami a vásár nyitását követő 3. naptól veszi kezdetét, és a hónap végéig tart majd.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >