Virtuális Magyarország a Berlini Zöld Héten
Jövő évben hazánk partnerországként jelenik meg az egyik legrangosabb nemzetközi élelmiszer-ipari szakkiállításon, a berlini Grüne Wochén. A gasztronómia mellett turisztikai és kulturális elemekre is épül majd Magyarország vizuális megjelenése. A magyar megjelenést az Agrármarketing Centrum (AMC) szervezi és finanszírozza.Magyarország 1972 óta vesz részt a kiállításon, amely egyben a német és a nemzetközi agrárpolitikai vezetés egyik legfőbb találkozóhelye is. A német piac jelenleg is hazánk agrártermékeinek egyik legnagyobb felvevőpiaca, s a partnerországi státus keltette fokozott figyelemtől a magyar versenypozíció jelentős javulására számítanak a szervezők.
A vásárra kilátogató nagyközönség főként családos, kikapcsolódni és vásárolni szándékozó (elsősorban kelet-német) fogyasztókat jelenti. Ezt szem előtt tartva emelték ki a magyar koncepcióban a tájegységeinkhez kapcsolódó, jellegzetes élelmiszer-ipari termékeinket, innen irányítva a figyelmet egyedi élelmiszerexport-kínálatunkra és gasztronómiánkra. A hangsúly továbbá az ízes, minőségi, és legfőképp biztonságos élelmiszerekre, a hagyomány és a korszerűség ötvözetére kerül.
A kiemelt szempontokat a szervezők élvezetes és színes környezetbe ágyazva tervezik megjelentetni. A bruttó 1600 négyzetméteres nemzeti stand részét képezi majd Magyarország stilizált térképe és ismertebb tájegységeinek megjelenítése is, ahol a látogatók „virtuális országjárás” keretében ismerkedhetnek meg a kiállított termékekkel és azok gyártóival.
A kiállítás ideje alatt, valamint a protokollesemények kísérőjeként is magyaros műsorok szórakoztatják a közönséget.
A nemzeti megjelenést számos szeminárium, konferencia és üzletember-találkozó kíséri, valamint több vendéglátással összekötött kísérőeseményt is rendeznek. A korábbi évek munkáját folytatva a közönségvásárral egy időben az AMC ismét áruházi akciót szervez a Kaufhof áruházláncban, ami a vásár nyitását követő 3. naptól veszi kezdetét, és a hónap végéig tart majd.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >