Virtuális influenszert kreált a SPAR Szlovéniában
A SPAR Slovenia mesterséges intelligencia segítségével létrehozott virtuális influenszere, Sara az Instagramon és a TikTokon közzétett posztjaiban társadalmi témákat és az élet nagy kérdéseit vitatja meg – jelentette be a vállalat.
A karaktert, a @nerelna.sara-t egy profi írókból és alkotókból álló csapat hozta létre, akik pozitív és felelős tartalmak létrehozására törekednek. A kiskereskedő reményei szerint a karakteren keresztül inspirálhatja az embereket arra, hogy jobb, egészségesebb és felelősségteljesebb életet éljenek a digitális környezetben.
A SPAR szeretné a fiatalok számára is vonzóvá tenni Sara követését a közösségi médiában, „aki” útmutatást nyújthat nekik társadalmi kérdésekben, és pozitív gondolkodásra ösztönző biztonságos online környezetet hoz létre. Sara tartalmaiban érinti többek között a fenntarthatóság, az új technológiák és az internet biztonságos használatának témáját, rámutat a digitális világ buktatóira és veszélyeire, és arra ösztönzi követőit, hogy biztonságosan és felelősségteljesen használják a technológiát.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
40 millió euróból bővíti ljubljanai raktárát a SPAR Slovenia
A SPAR Slovenia egy 2. 000 m²-es modern létesítménnyel bővíti…
Tovább olvasom >Egész Délkelet-Európára kiterjeszti hibrid diszkontkoncepcióját az Eurospin
Az Eurospin olasz diszkontkereskedő Délkelet-Európában terjeszkedik. Az észak-olasz kiskereskedő helyi…
Tovább olvasom >Elindult a Nestlé és a SPAR Évtervező kampánya
Az újév kezdetén sokan döntenek úgy, hogy változtatnak életmódjukon, ám…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >