Virtuális influenszert kreált a SPAR Szlovéniában
A SPAR Slovenia mesterséges intelligencia segítségével létrehozott virtuális influenszere, Sara az Instagramon és a TikTokon közzétett posztjaiban társadalmi témákat és az élet nagy kérdéseit vitatja meg – jelentette be a vállalat.
A karaktert, a @nerelna.sara-t egy profi írókból és alkotókból álló csapat hozta létre, akik pozitív és felelős tartalmak létrehozására törekednek. A kiskereskedő reményei szerint a karakteren keresztül inspirálhatja az embereket arra, hogy jobb, egészségesebb és felelősségteljesebb életet éljenek a digitális környezetben.
A SPAR szeretné a fiatalok számára is vonzóvá tenni Sara követését a közösségi médiában, „aki” útmutatást nyújthat nekik társadalmi kérdésekben, és pozitív gondolkodásra ösztönző biztonságos online környezetet hoz létre. Sara tartalmaiban érinti többek között a fenntarthatóság, az új technológiák és az internet biztonságos használatának témáját, rámutat a digitális világ buktatóira és veszélyeire, és arra ösztönzi követőit, hogy biztonságosan és felelősségteljesen használják a technológiát.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >