Virtuális influenszert kreált a SPAR Szlovéniában
A SPAR Slovenia mesterséges intelligencia segítségével létrehozott virtuális influenszere, Sara az Instagramon és a TikTokon közzétett posztjaiban társadalmi témákat és az élet nagy kérdéseit vitatja meg – jelentette be a vállalat.
A karaktert, a @nerelna.sara-t egy profi írókból és alkotókból álló csapat hozta létre, akik pozitív és felelős tartalmak létrehozására törekednek. A kiskereskedő reményei szerint a karakteren keresztül inspirálhatja az embereket arra, hogy jobb, egészségesebb és felelősségteljesebb életet éljenek a digitális környezetben.
A SPAR szeretné a fiatalok számára is vonzóvá tenni Sara követését a közösségi médiában, „aki” útmutatást nyújthat nekik társadalmi kérdésekben, és pozitív gondolkodásra ösztönző biztonságos online környezetet hoz létre. Sara tartalmaiban érinti többek között a fenntarthatóság, az új technológiák és az internet biztonságos használatának témáját, rámutat a digitális világ buktatóira és veszélyeire, és arra ösztönzi követőit, hogy biztonságosan és felelősségteljesen használják a technológiát.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >2,7 milliárd forintos beruházással lép szintet a SPAR logisztikája
Több mint 700 millió forintot fordított az üllői logisztikai központjának…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gulyás Gergely: november 30-ig meghosszabbítják az árrésstopot
November 30-ig meghosszabbítják az árrésstopot – jelentette ki a Miniszterelnökséget…
Tovább olvasom >Szűkebb kört érint a plázastop szigorítása, de így is terhet róhat a kereskedőkre
A Taylor Wessing nemzetközi ügyvédi iroda friss elemzése szerint a…
Tovább olvasom >Új rekordot döntött a világ instant tésztaleves-fogyasztása – Magyarország stabilan a TOP50-ben
A világ instant tésztaleves-fogyasztása új csúcsra ért: a World Instant…
Tovább olvasom >