Virtuális egészségügyi szolgáltatást indít az amerikai Publix
Egy online egészségügyi kérdőív kitöltésével az ügyfelek időpont nélkül juthatnak orvosi ellátáshoz.
A Publix a WellSync egészségügyi megoldásokkal foglalkozó vállalat által működtetett virtuális egészségügyi szolgáltatást indított az Egyesült Államokban. Egy online egészségügyi kérdőív kitöltésével az ügyfelek időpont nélkül kaphatnak orvosi ellátást egy engedéllyel rendelkező szolgáltatótól. A szolgáltatás 18 éves vagy idősebb személyek számára elérhető többek között olyan gyakori egészségügyi problémák esetén, mint az allergia, az arcüreggyulladás és a hajhullás. A páciensek bizonyos gyógyszerek feliratására is igénybe vehetik a szolgáltatást. A szolgáltatás ára konzultációnként 25 dollár, és nem igényli biztosítás meglétét.
A szolgáltatók a megkeresésekre akár egy órán belül válaszolnak hétfőtől péntekig, keleti idő szerint 8-20 óráig, illetve szombaton és vasárnap, keleti idő szerint 8-18 óráig. Ezen időszakokon kívül és ünnepnapokon a válaszadási idő esetleg hosszabbra nyúlhat. Receptírás esetén a szolgáltatást igénybevevők kényelmesen kiválthatják gyógyszereiket Publix gyógyszertárukban.
A Publix Pharmacy a Publix nyolc államra kiterjedő működési területén több mint 1300 patikát üzemeltet. A vállalat szokásos kiskereskedelmi gyógyszertárán kívül a Publix Pharmacy egy kettős akkreditációval rendelkező speciális gyógyszertárat is működtet, amely a hagyományos gyógyszertárakban jellemzően nem megtalálható összetettebb, például ritka betegségek kezelésére kifejlesztett gyógyszerek kiadását végzi és azokkal kapcsolatos tanácsadást nyújt.
Supermarket News
Kapcsolódó cikkeink
Szintetikus nikotinpárnát dob piacra a BAT az USA-ban
Bejelentette a British American Tobacco (BAT), hogy 2025-ben piacra dobja…
Tovább olvasom >Új világkonyha-márkákat vezet be a Nestlé az Egyesült Államokban
Mings és Tapatío néven két új világkonyha-márkát vezet be a…
Tovább olvasom >In-store audio retail média megoldást vezet be az Ahold Delhaize az Egyesült Államokban
A keleti parti üzleteiben új bolti audio reklámozási megoldást vezet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Helyben, személyesen tájékozódhatnak a gazdálkodók
Ismeretterjesztő, országjáró körutat szervez október-novemberben az új agrártámogatási ciklus kapcsán…
Tovább olvasom >WHO: A tápértékjelölő címkéknek az élelmiszercsomagolás front oldalán lenne a helye
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) azt javasolja, hogy a tápértékre vonatkozó…
Tovább olvasom >Hamarosan megérkezik Európába a Lidl Scan&Go
Hamarosan bevezetheti a Lidl a Scan&Go funkciót Európában, amely lehetővé teszi,…
Tovább olvasom >