Virtuális egészségügyi szolgáltatást indít az amerikai Publix
Egy online egészségügyi kérdőív kitöltésével az ügyfelek időpont nélkül juthatnak orvosi ellátáshoz.
A Publix a WellSync egészségügyi megoldásokkal foglalkozó vállalat által működtetett virtuális egészségügyi szolgáltatást indított az Egyesült Államokban. Egy online egészségügyi kérdőív kitöltésével az ügyfelek időpont nélkül kaphatnak orvosi ellátást egy engedéllyel rendelkező szolgáltatótól. A szolgáltatás 18 éves vagy idősebb személyek számára elérhető többek között olyan gyakori egészségügyi problémák esetén, mint az allergia, az arcüreggyulladás és a hajhullás. A páciensek bizonyos gyógyszerek feliratására is igénybe vehetik a szolgáltatást. A szolgáltatás ára konzultációnként 25 dollár, és nem igényli biztosítás meglétét.
A szolgáltatók a megkeresésekre akár egy órán belül válaszolnak hétfőtől péntekig, keleti idő szerint 8-20 óráig, illetve szombaton és vasárnap, keleti idő szerint 8-18 óráig. Ezen időszakokon kívül és ünnepnapokon a válaszadási idő esetleg hosszabbra nyúlhat. Receptírás esetén a szolgáltatást igénybevevők kényelmesen kiválthatják gyógyszereiket Publix gyógyszertárukban.
A Publix Pharmacy a Publix nyolc államra kiterjedő működési területén több mint 1300 patikát üzemeltet. A vállalat szokásos kiskereskedelmi gyógyszertárán kívül a Publix Pharmacy egy kettős akkreditációval rendelkező speciális gyógyszertárat is működtet, amely a hagyományos gyógyszertárakban jellemzően nem megtalálható összetettebb, például ritka betegségek kezelésére kifejlesztett gyógyszerek kiadását végzi és azokkal kapcsolatos tanácsadást nyújt.
Supermarket News
Kapcsolódó cikkeink
Változó helyzetben a hazai gyógyszertárak
A magyarországi gyógyszertárak helyzete komoly figyelmet érdemel, hiszen az elmúlt…
Tovább olvasom >A magyar patikák helyzete: 2024-es változások és 2025 kihívásai
A Hálózatban Működő Gyógyszertárak Szövetsége (HGYSZ) átfogó sajtótájékoztatót tartott a…
Tovább olvasom >A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >