Virtuális egészségügyi szolgáltatást indít az amerikai Publix
Egy online egészségügyi kérdőív kitöltésével az ügyfelek időpont nélkül juthatnak orvosi ellátáshoz.
A Publix a WellSync egészségügyi megoldásokkal foglalkozó vállalat által működtetett virtuális egészségügyi szolgáltatást indított az Egyesült Államokban. Egy online egészségügyi kérdőív kitöltésével az ügyfelek időpont nélkül kaphatnak orvosi ellátást egy engedéllyel rendelkező szolgáltatótól. A szolgáltatás 18 éves vagy idősebb személyek számára elérhető többek között olyan gyakori egészségügyi problémák esetén, mint az allergia, az arcüreggyulladás és a hajhullás. A páciensek bizonyos gyógyszerek feliratására is igénybe vehetik a szolgáltatást. A szolgáltatás ára konzultációnként 25 dollár, és nem igényli biztosítás meglétét.
A szolgáltatók a megkeresésekre akár egy órán belül válaszolnak hétfőtől péntekig, keleti idő szerint 8-20 óráig, illetve szombaton és vasárnap, keleti idő szerint 8-18 óráig. Ezen időszakokon kívül és ünnepnapokon a válaszadási idő esetleg hosszabbra nyúlhat. Receptírás esetén a szolgáltatást igénybevevők kényelmesen kiválthatják gyógyszereiket Publix gyógyszertárukban.
A Publix Pharmacy a Publix nyolc államra kiterjedő működési területén több mint 1300 patikát üzemeltet. A vállalat szokásos kiskereskedelmi gyógyszertárán kívül a Publix Pharmacy egy kettős akkreditációval rendelkező speciális gyógyszertárat is működtet, amely a hagyományos gyógyszertárakban jellemzően nem megtalálható összetettebb, például ritka betegségek kezelésére kifejlesztett gyógyszerek kiadását végzi és azokkal kapcsolatos tanácsadást nyújt.
Supermarket News
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >