Virtuális egészségügyi szolgáltatást indít az amerikai Publix
Egy online egészségügyi kérdőív kitöltésével az ügyfelek időpont nélkül juthatnak orvosi ellátáshoz.
A Publix a WellSync egészségügyi megoldásokkal foglalkozó vállalat által működtetett virtuális egészségügyi szolgáltatást indított az Egyesült Államokban. Egy online egészségügyi kérdőív kitöltésével az ügyfelek időpont nélkül kaphatnak orvosi ellátást egy engedéllyel rendelkező szolgáltatótól. A szolgáltatás 18 éves vagy idősebb személyek számára elérhető többek között olyan gyakori egészségügyi problémák esetén, mint az allergia, az arcüreggyulladás és a hajhullás. A páciensek bizonyos gyógyszerek feliratására is igénybe vehetik a szolgáltatást. A szolgáltatás ára konzultációnként 25 dollár, és nem igényli biztosítás meglétét.
A szolgáltatók a megkeresésekre akár egy órán belül válaszolnak hétfőtől péntekig, keleti idő szerint 8-20 óráig, illetve szombaton és vasárnap, keleti idő szerint 8-18 óráig. Ezen időszakokon kívül és ünnepnapokon a válaszadási idő esetleg hosszabbra nyúlhat. Receptírás esetén a szolgáltatást igénybevevők kényelmesen kiválthatják gyógyszereiket Publix gyógyszertárukban.
A Publix Pharmacy a Publix nyolc államra kiterjedő működési területén több mint 1300 patikát üzemeltet. A vállalat szokásos kiskereskedelmi gyógyszertárán kívül a Publix Pharmacy egy kettős akkreditációval rendelkező speciális gyógyszertárat is működtet, amely a hagyományos gyógyszertárakban jellemzően nem megtalálható összetettebb, például ritka betegségek kezelésére kifejlesztett gyógyszerek kiadását végzi és azokkal kapcsolatos tanácsadást nyújt.
Supermarket News
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >