Virtuális egészségügyi szolgáltatást indít az amerikai Publix
Egy online egészségügyi kérdőív kitöltésével az ügyfelek időpont nélkül juthatnak orvosi ellátáshoz.
A Publix a WellSync egészségügyi megoldásokkal foglalkozó vállalat által működtetett virtuális egészségügyi szolgáltatást indított az Egyesült Államokban. Egy online egészségügyi kérdőív kitöltésével az ügyfelek időpont nélkül kaphatnak orvosi ellátást egy engedéllyel rendelkező szolgáltatótól. A szolgáltatás 18 éves vagy idősebb személyek számára elérhető többek között olyan gyakori egészségügyi problémák esetén, mint az allergia, az arcüreggyulladás és a hajhullás. A páciensek bizonyos gyógyszerek feliratására is igénybe vehetik a szolgáltatást. A szolgáltatás ára konzultációnként 25 dollár, és nem igényli biztosítás meglétét.
A szolgáltatók a megkeresésekre akár egy órán belül válaszolnak hétfőtől péntekig, keleti idő szerint 8-20 óráig, illetve szombaton és vasárnap, keleti idő szerint 8-18 óráig. Ezen időszakokon kívül és ünnepnapokon a válaszadási idő esetleg hosszabbra nyúlhat. Receptírás esetén a szolgáltatást igénybevevők kényelmesen kiválthatják gyógyszereiket Publix gyógyszertárukban.
A Publix Pharmacy a Publix nyolc államra kiterjedő működési területén több mint 1300 patikát üzemeltet. A vállalat szokásos kiskereskedelmi gyógyszertárán kívül a Publix Pharmacy egy kettős akkreditációval rendelkező speciális gyógyszertárat is működtet, amely a hagyományos gyógyszertárakban jellemzően nem megtalálható összetettebb, például ritka betegségek kezelésére kifejlesztett gyógyszerek kiadását végzi és azokkal kapcsolatos tanácsadást nyújt.
Supermarket News
Kapcsolódó cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Ketchup alapú gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz és a Smoothie King az USA-ban
Meghökkentő együttműködéssel rukkolt elő a Heinz és a világ vezető…
Tovább olvasom >Vámmentességet sürget a L’Oréal az EU USA-val kötött megállapodása után
A L’Oréal kedden arra figyelmeztetett, hogy az Európai Unió és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >