Virtuális avatár segíti a vásárókat egy szupermarketben
Az olasz Conad Centro Nord szupermarketlánc új eszköz segítségével igyekszik segíteni a vásárlókat: egy virtuális avatár segíti őket a boltokban.

Egy sor plusz információval szolgál
Az avatár a Firenzei Egyetem hat hallgatója által létrehozott projekt eredménye, és a Conad-márkás termékekről tudja informálni a vásárlókat, de válaszolni tud nekik különféle kérdésekre is.
A vásárlóknak csupán be kell scannelniük a termékcsomagoláson található QR-kódokat, hogy minél több információt kapjanak az ellátási láncról (elllátókról, tenyésztőkről, gazdákról, szállításról).
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >IGD: Robbanásszerű növekedés előtt az online élelmiszer-kereskedelem
Az IGD friss Online Retail Trends Report 2025 jelentése szerint…
Tovább olvasom >Spontánabb módon vásárolnak és kevesebb figyelmet szentelnek a vásárlók az akcióknak
A német fogyasztók vásárlási szokásai 2024 nyarán megváltoztak: már kevésbé…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >