Virtuális avatár segíti a vásárókat egy szupermarketben
Az olasz Conad Centro Nord szupermarketlánc új eszköz segítségével igyekszik segíteni a vásárlókat: egy virtuális avatár segíti őket a boltokban.

Egy sor plusz információval szolgál
Az avatár a Firenzei Egyetem hat hallgatója által létrehozott projekt eredménye, és a Conad-márkás termékekről tudja informálni a vásárlókat, de válaszolni tud nekik különféle kérdésekre is.
A vásárlóknak csupán be kell scannelniük a termékcsomagoláson található QR-kódokat, hogy minél több információt kapjanak az ellátási láncról (elllátókról, tenyésztőkről, gazdákról, szállításról).
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Spontánabb módon vásárolnak és kevesebb figyelmet szentelnek a vásárlók az akcióknak
A német fogyasztók vásárlási szokásai 2024 nyarán megváltoztak: már kevésbé…
Tovább olvasom >Elindult a vásárlók számára ingyenes qvik
A K&H Banknál is elindult a qvik, az azonnali átutalásra épülő,…
Tovább olvasom >Pokémonnal erősíti a közösségi élményt a vásárlókban a 7-Eleven a Fülöp-szigeteken
A fülöp-szigeteki 7-Eleven együttműködésre lépett a japán Pokémon franchise-zal, melynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >