Virtuális avatár segíti a vásárókat egy szupermarketben
Az olasz Conad Centro Nord szupermarketlánc új eszköz segítségével igyekszik segíteni a vásárlókat: egy virtuális avatár segíti őket a boltokban.

Egy sor plusz információval szolgál
Az avatár a Firenzei Egyetem hat hallgatója által létrehozott projekt eredménye, és a Conad-márkás termékekről tudja informálni a vásárlókat, de válaszolni tud nekik különféle kérdésekre is.
A vásárlóknak csupán be kell scannelniük a termékcsomagoláson található QR-kódokat, hogy minél több információt kapjanak az ellátási láncról (elllátókról, tenyésztőkről, gazdákról, szállításról).
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >IGD: Robbanásszerű növekedés előtt az online élelmiszer-kereskedelem
Az IGD friss Online Retail Trends Report 2025 jelentése szerint…
Tovább olvasom >Spontánabb módon vásárolnak és kevesebb figyelmet szentelnek a vásárlók az akcióknak
A német fogyasztók vásárlási szokásai 2024 nyarán megváltoztak: már kevésbé…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kistelepülések lakosságát sújtja leginkább Lázár rendelete
Újabb intézkedéssel sanyargatja a kormány a vásárlókat, amikor lehetetlenné teszi,…
Tovább olvasom >Hogyan kerüljük el a mikroműanyagokat a konyhában?
A Körkörös.hu legfrissebb összeállításában több tippet is közöl arra vonatkozóan,…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom a vártnál jelentősebben csökkent júliusban
Csökkent a kiskereskedelmi forgalom Németországban júliusban havi összevetésben, éves szinten…
Tovább olvasom >