Világújdonságot tesztel az ETresearch

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 10. 09. 11:23

Az ETresearch a Tobii partnereként elsők között tesztelhette október 2-án az új generációs szemkamerát, a Glasses 2-t.

szemkamera

Az új eszköz, amellett hogy ultra-könnyű és kényelmes viselet, lehetővé teszi a kutatók számára, hogy távol a vásárlótól, vezeték nélküli kapcsolaton keresztül valós időben láthassák, amit a vásárló lát és ez által nyomon kövessék a vásárlási döntések meghozatalát és az azokat befolyásoló eszközöket, kihelyezéseket.

A mindössze 45 gramm súlyú, vékony keretes szemüveg elősegíti a természetes vásárlást, teljes mozgásszabadságot adva viselőjének, miközben a nagy látószögű HD kamera a korábbiaknál élesebb képet biztosít a látottakról.

Az új eszköz óriási lehetőséget jelent a gyártók és kereskedők számára a tudatos és tudattalan vásárlási döntések együttes megismerésében, hiszen valós időben figyelve a vásárlási folyamatot, a látottaktól függően bármikor feltehetik kérdéseiket. Az ETresearch jelenleg az úgynevezett shopper usability vizsgálatokban tesztelte az új eszközt, amikor a „Hogyan csinálja a vásárló és miért úgy?” kérdésekre kaptak izgalmas válaszokat.

Reményeik szerint azonban – ahogy ez a korábbi fejlesztésekre is jellemző volt – amint elindul az eszköz gyakorlati alkalmazása, a partnereik felől számos új, eddig nem is gondolt alkalmazási területre derül majd fény. Egy biztos, a live view és a célirányos kérdezhetőség nem csak kisebb mintát és rövidebb értékelési időt tesz lehetővé, hanem ezáltal a szemkamerás kutatásokat szélesebb piaci réteg számára is elérhetővé teszi.

Video:  http://www.dropbox.com/s/g847475r4obkr9g/2014-10-07%2008.51.03.mp4?dl=0

Kapcsolódó cikkeink