Világújdonságot tesztel az ETresearch
Az ETresearch a Tobii partnereként elsők között tesztelhette október 2-án az új generációs szemkamerát, a Glasses 2-t.
Az új eszköz, amellett hogy ultra-könnyű és kényelmes viselet, lehetővé teszi a kutatók számára, hogy távol a vásárlótól, vezeték nélküli kapcsolaton keresztül valós időben láthassák, amit a vásárló lát és ez által nyomon kövessék a vásárlási döntések meghozatalát és az azokat befolyásoló eszközöket, kihelyezéseket.
A mindössze 45 gramm súlyú, vékony keretes szemüveg elősegíti a természetes vásárlást, teljes mozgásszabadságot adva viselőjének, miközben a nagy látószögű HD kamera a korábbiaknál élesebb képet biztosít a látottakról.
Az új eszköz óriási lehetőséget jelent a gyártók és kereskedők számára a tudatos és tudattalan vásárlási döntések együttes megismerésében, hiszen valós időben figyelve a vásárlási folyamatot, a látottaktól függően bármikor feltehetik kérdéseiket. Az ETresearch jelenleg az úgynevezett shopper usability vizsgálatokban tesztelte az új eszközt, amikor a „Hogyan csinálja a vásárló és miért úgy?” kérdésekre kaptak izgalmas válaszokat.
Reményeik szerint azonban – ahogy ez a korábbi fejlesztésekre is jellemző volt – amint elindul az eszköz gyakorlati alkalmazása, a partnereik felől számos új, eddig nem is gondolt alkalmazási területre derül majd fény. Egy biztos, a live view és a célirányos kérdezhetőség nem csak kisebb mintát és rövidebb értékelési időt tesz lehetővé, hanem ezáltal a szemkamerás kutatásokat szélesebb piaci réteg számára is elérhetővé teszi.
Video: http://www.dropbox.com/s/
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >