Világújdonságot tesztel az ETresearch
Az ETresearch a Tobii partnereként elsők között tesztelhette október 2-án az új generációs szemkamerát, a Glasses 2-t.
Az új eszköz, amellett hogy ultra-könnyű és kényelmes viselet, lehetővé teszi a kutatók számára, hogy távol a vásárlótól, vezeték nélküli kapcsolaton keresztül valós időben láthassák, amit a vásárló lát és ez által nyomon kövessék a vásárlási döntések meghozatalát és az azokat befolyásoló eszközöket, kihelyezéseket.
A mindössze 45 gramm súlyú, vékony keretes szemüveg elősegíti a természetes vásárlást, teljes mozgásszabadságot adva viselőjének, miközben a nagy látószögű HD kamera a korábbiaknál élesebb képet biztosít a látottakról.
Az új eszköz óriási lehetőséget jelent a gyártók és kereskedők számára a tudatos és tudattalan vásárlási döntések együttes megismerésében, hiszen valós időben figyelve a vásárlási folyamatot, a látottaktól függően bármikor feltehetik kérdéseiket. Az ETresearch jelenleg az úgynevezett shopper usability vizsgálatokban tesztelte az új eszközt, amikor a „Hogyan csinálja a vásárló és miért úgy?” kérdésekre kaptak izgalmas válaszokat.
Reményeik szerint azonban – ahogy ez a korábbi fejlesztésekre is jellemző volt – amint elindul az eszköz gyakorlati alkalmazása, a partnereik felől számos új, eddig nem is gondolt alkalmazási területre derül majd fény. Egy biztos, a live view és a célirányos kérdezhetőség nem csak kisebb mintát és rövidebb értékelési időt tesz lehetővé, hanem ezáltal a szemkamerás kutatásokat szélesebb piaci réteg számára is elérhetővé teszi.
Video: http://www.dropbox.com/s/
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >