Világszerte utántöltő állomásokat hoz létre a The Body Shop
Ötszáz üzletében helyez el utántöltő állomásokat a The Body Shop idén, és további 300-ban jövőre. A cég ezen kívül kiterjeszti üzleten belüli újrahasznosító modelljét, a Return, Recycle, Repeatet 800 üzletében, 14 piacon.
Az újrahasználható csomagolásra egyre inkább úgy tekintünk, mint a hulladékcsökkentés alapvető formájára.
Az újratöltő állomások mellett egyes cégek olyan csomagolásokkal állnak elő, amelyeket könnyű más célra felhasználni vagy újra felhasználni. A Reusable Revolution, azaz az Újrahasználható Forradalom az Innova Market Insights szerint 2021 top trendjei közé tartozik.
FIF
Kapcsolódó cikkeink
A fiatalabb fogyasztók a fenntartható csomagolást választják egy tanulmány szerint
Az ALPLA új tanulmánya szerint a 18-34 év közötti fogyasztók…
Tovább olvasom >Bajban a The Body Shop: egyre több üzletüket zárják be
A brit kozmetikai vállalat, The Body Shop, újabb fejezetéhez érkezett:…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolási megoldások friss élelmiszerek számára
A friss élelmiszerek csomagolása terén egyre nő az igény az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >