Világszerte elismert vezetőkkel indít úttörő szolgáltatást az EY Magyarország
AI Confidence néven indít új szolgáltatást az EY, amely integrált megközelítéssel támogatja a vállalatokat mesterséges intelligencia (MI) megoldásaik bevezetésében. Az AI Confidence három fő pillére az AI Enterprise Strategy Consulting (vállalati stratégiai MI-tanácsadás), a Responsible AI (felelős, etikus MI-alkalmazás) és az AI Tech Delivery (MI-megoldások megvalósítása).
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
Vékási Tamás, az EY Magyarország vezérigazgatója a 2024-es budapesti AI Summit rendezvényen jelentette be az új szolgáltatás bevezetését, hangsúlyozva, hogy a mesterséges intelligencia ma már az üzleti innováció és növekedés motorja. Kiemelte, hogy az EY egyedülálló MI-tanácsadást kíván nyújtani a hazai cégeknek, valamint a nemzetközi projekteket futtató multinacionális vállalatoknak.
Az új MI-részleget két nemzetközi szakértő, Erik Slooten és dr. Tilesch György vezeti majd. Erik Slooten, a digitális transzformáció területén szerzett több mint 25 éves tapasztalatával, míg dr. Tilesch György, a globális MI-stratégiák és etikai kérdések szakértőjeként járul hozzá a vállalat sikeréhez.
Dr. Tilesch György a szolgáltatás bevezetése kapcsán hangsúlyozta, hogy miközben az MI globálisan átalakítja a vállalatok működését, a szervezeteknek gyorsan, de átgondoltan kell reagálniuk az új kihívásokra.
Az EY Magyarország a PHI Intézettel is partnerséget kötött, biztosítva, hogy elérhető legyen a legfrissebb globális tudás. Az EY AI Confidence célja, hogy ügyfeleik számára olyan MI-megoldásokat nyújtsanak, amelyek nemcsak etikusak, de hosszú távon is fenntartható növekedést biztosítanak.
Az új üzletág elindítása mérföldkő az EY Magyarország számára, amely tovább erősíti pozícióját az MI-tanácsadás terén. Mint emlékezetes, az EY 2023-ban indította el az EY.ai platformot, amely az MI-megoldások bevezetésében nyújt támogatást ügyfeleinek. //
Kapcsolódó cikkeink
A vásárlók többsége anélkül használja a generatív AI-t, hogy tudna róla
Egy új tanulmány szerint az Egyesült Államokban a fogyasztók 71%-a…
Tovább olvasom >Mélyben a VOSZ Barométer, de a kilátások biztatók
Rekord alacsony szintre csökkent a két éve elindított VOSZ Barométer…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia a vásárlói hűség növelésére
Egy friss felmérés szerint a kereskedelmi szektorban működő vállalatok egyre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >