Világszerte elismert vezetőkkel indít úttörő szolgáltatást az EY Magyarország
AI Confidence néven indít új szolgáltatást az EY, amely integrált megközelítéssel támogatja a vállalatokat mesterséges intelligencia (MI) megoldásaik bevezetésében. Az AI Confidence három fő pillére az AI Enterprise Strategy Consulting (vállalati stratégiai MI-tanácsadás), a Responsible AI (felelős, etikus MI-alkalmazás) és az AI Tech Delivery (MI-megoldások megvalósítása).
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.

Vékási Tamás
Vékási Tamás, az EY Magyarország vezérigazgatója a 2024-es budapesti AI Summit rendezvényen jelentette be az új szolgáltatás bevezetését, hangsúlyozva, hogy a mesterséges intelligencia ma már az üzleti innováció és növekedés motorja. Kiemelte, hogy az EY egyedülálló MI-tanácsadást kíván nyújtani a hazai cégeknek, valamint a nemzetközi projekteket futtató multinacionális vállalatoknak.

Erik Slooten
Az új MI-részleget két nemzetközi szakértő, Erik Slooten és dr. Tilesch György vezeti majd. Erik Slooten, a digitális transzformáció területén szerzett több mint 25 éves tapasztalatával, míg dr. Tilesch György, a globális MI-stratégiák és etikai kérdések szakértőjeként járul hozzá a vállalat sikeréhez.

Dr. Tilesch György
Dr. Tilesch György a szolgáltatás bevezetése kapcsán hangsúlyozta, hogy miközben az MI globálisan átalakítja a vállalatok működését, a szervezeteknek gyorsan, de átgondoltan kell reagálniuk az új kihívásokra.
Az EY Magyarország a PHI Intézettel is partnerséget kötött, biztosítva, hogy elérhető legyen a legfrissebb globális tudás. Az EY AI Confidence célja, hogy ügyfeleik számára olyan MI-megoldásokat nyújtsanak, amelyek nemcsak etikusak, de hosszú távon is fenntartható növekedést biztosítanak.
Az új üzletág elindítása mérföldkő az EY Magyarország számára, amely tovább erősíti pozícióját az MI-tanácsadás terén. Mint emlékezetes, az EY 2023-ban indította el az EY.ai platformot, amely az MI-megoldások bevezetésében nyújt támogatást ügyfeleinek. //
Kapcsolódó cikkeink
EY: Már a magyar cégeket is mesterséges intelligenciával támadják
Idehaza is a vállalati visszaélések mindennapos eszközévé vált a mesterséges…
Tovább olvasom >KPMG: Hogyan lehet etikus és versenyképes az AI használata a hitelkockázat-elemzésben
Várhatóan a pénzintézetek és pénzügyi szolgáltatók lehetnek az egyik legnagyobb…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >