Világpremier Veszprémben
A CBA, a Coca-Cola és a Szintézis együttműködésének köszönhetően E-rail polcokat telepítettek a veszprémi CBA Plázába. Az E-rail elektronikus sín, amely a világon még egyedülálló eladáshelyi reklámeszköznek számít. Minden egyes polcon egy kijelző található a polc szélességében, amelyen a Coca-Cola termékeihez párosított flash file fut, odacsábítva a vásárlók tekintetét. Egyes külföldi láncok már tesztelték a megoldást, és óriási sikert aratott. Statisztikák szerint háromszor annyi vásárló vette le a terméket az E-rail polcról, mint a hagyományos polcról. A CBA szeptember végéig teszteli a megoldást, majd Tapolcán, a Trade magazin és a Lánchíd Klub „Business Days” konferenciáján mutatkozik be a szakmának.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >