Világok találkozása on- és offline
Az idén 20 éves POPAI Magyarország az egyik támogatója és aktív szervezője a „Szerelmem a trade marketing konferencia Túlélési stratégiák” online eseménynek, ahol hazai és külföldön élő, dolgozó kollégákkal, előadókkal arra keresik a választ, hogy milyen megközelítéssel és taktikákkal vágtak neki ennek a kihívásokkal teli időszaknak.
Február 26. és március 2. között, a POPAI DACH (Ausztria, Németország, Svájc közös szervezete) közreműködésével rendezik meg az EuroShop szakkiállítást Düsseldorfban. A rendezvény háromévente biztosít terepet a kiskereskedelem és hozzá kapcsolódó szakmai területek seregszemléjének. Hagyományosan a középpontban állítják fel a POPAI Village standjait, ahol a Shop! és POPAI országos szervezetek, a tagvállalatok és a különböző versenyek győztesei is bemutatkoznak. A kísérő rendezvényeken találkozók, konferenciák, bejáró túrák, laborok, kísérleti és koncepciós bemutatók sorát találhatják meg a kereskedelem és shopper marketing legújabb irányzatai iránt érdeklődők.
Egy év kihagyás után ismét megrendezik a nemzeti győztesek viadalaként vagy POP világbajnokságként is emlegetett Shop! Global Awards versenyt, ahova kizárólag a 2021 és 2022 országos és területi bajnokságok kategória győztesei nevezhetnek be. Az iparág ismertségét és elismertségét hangsúlyozó rendezvényen a szakma magyar képviselői már többször kaptak elismerést.
Április 25–27. között a Shop! Marketplace az amerikai kontinens in-store szakembereit várja az ágazat újdonságaival Austinba (Texas, USA). A kreativitás és inspiráció fesztiváljaként beharangozott eseményen a jövő kereskedelme a „future retail” kerül középpontba a kiállító pavilonokban és az interaktív előadásokon is.
A szakmai rendezvények Ázsiában és az Ausztrália – Új-Zéland összevont szervezetben is kiemelt jelentőségűek az idei évben. Afrikában pedig a 2023-tól létrehozott új szervezet, a Shop! Dél-Afrika biztosítja a POP iparág nemzetközi jelenlétét. //
A cikk a Trade magazin 2023. 02-03. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Magyar győztes a Global Awards versenyen
Összesen 23 ország 76 nevezése érkezett be a Shop! Global…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >Ismét „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Idén február 15-én tartjuk a Trade marketing szakma nagy online…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >