Világok találkozása on- és offline

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 03. 08. 10:52

Az idén 20 éves POPAI Magyarország az egyik támogatója és aktív szervezője a „Szerelmem a trade marketing konferencia Túlélési stratégiák” online eseménynek, ahol hazai és külföldön élő, dolgozó kollégákkal, előadókkal arra keresik a választ, hogy milyen megközelítéssel és taktikákkal vágtak neki ennek a kihívásokkal teli időszaknak.

Február 26. és március 2. között, a POPAI DACH (Ausztria, Németország, Svájc közös szervezete) közreműködésével rendezik meg az EuroShop szakkiállítást Düsseldorfban. A rendezvény háromévente biztosít terepet a kiskereskedelem és hozzá kapcsolódó szakmai területek seregszemléjének. Hagyományosan a középpontban állítják fel a POPAI Village standjait, ahol a Shop! és POPAI országos szervezetek, a tagvállalatok és a különböző versenyek győztesei is bemutatkoznak. A kísérő rendezvényeken találkozók, konferenciák, bejáró túrák, laborok, kísérleti és koncepciós bemutatók sorát találhatják meg a kereskedelem és shopper marketing legújabb irányzatai iránt érdeklődők.

Egy év kihagyás után ismét megrendezik a nemzeti győztesek viadalaként vagy POP világbajnokságként is emlegetett Shop! Global Awards versenyt, ahova kizárólag a 2021 és 2022 országos és területi bajnokságok kategória győztesei nevezhetnek be. Az iparág ismertségét és elismertségét hangsúlyozó rendezvényen a szakma magyar képviselői már többször kaptak elismerést.

Április 25–27. között a Shop! Market­place az amerikai kontinens in-store szakembereit várja az ágazat újdonságaival Austinba (Texas, USA). A kreativitás és inspiráció fesztiváljaként beharangozott eseményen a jövő kereskedelme a „future retail” kerül középpontba a kiállító pavilonokban és az interaktív előadásokon is.

A szakmai rendezvények Ázsiában és az Ausztrália – Új-Zéland összevont szervezetben is kiemelt jelentőségűek az idei évben. Afrikában pedig a 2023-tól létrehozott új szervezet, a Shop! Dél-Afrika biztosítja a POP iparág nemzetközi jelenlétét. //

 

A cikk a Trade magazin 2023. 02-03. számában olvasható

Kapcsolódó cikkeink