Világelső, papíralapú mosószeres flakon az Unilevertől
Piacra dobta a világon az első papíralapú mosószer-flakont az Unilever. A prototípust az OMO brand számára fejlesztették ki, és 2022 elején debütál Brazíliában. A cél az, hogy eégsz Európában és azon kívül is elterjedjen az új technológiával gyártott flakon.
Az Unilever megjegyezte, hogy ugyanezt a technológiát hajápoló flakonoknál is be akarja vezetni.
A cég kiemlelte: az új technológiának köszönhetően minden folyékony termékét képes lesz ebbe a papíralapú flakonba tölteni, amely fenntartható forrásból származó rostból áll, és könnyen újrahasznosítható.
Checkout
Kapcsolódó cikkeink
Az Unileverrel lépett a fullfilment piacra a Waberer’s Csoport
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi…
Tovább olvasom >Leválasztja jégkrém-üzletágát az Unilever
A spin-offal párhuzamosan az Unilever „termelékenységi programot” jelentett be, amely…
Tovább olvasom >A fiatalabb fogyasztók a fenntartható csomagolást választják egy tanulmány szerint
Az ALPLA új tanulmánya szerint a 18-34 év közötti fogyasztók…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >