Világelső, papíralapú mosószeres flakon az Unilevertől
Piacra dobta a világon az első papíralapú mosószer-flakont az Unilever. A prototípust az OMO brand számára fejlesztették ki, és 2022 elején debütál Brazíliában. A cél az, hogy eégsz Európában és azon kívül is elterjedjen az új technológiával gyártott flakon.

Világelsők a papíralapú flakonok terén
Az Unilever megjegyezte, hogy ugyanezt a technológiát hajápoló flakonoknál is be akarja vezetni.
A cég kiemlelte: az új technológiának köszönhetően minden folyékony termékét képes lesz ebbe a papíralapú flakonba tölteni, amely fenntartható forrásból származó rostból áll, és könnyen újrahasznosítható.
Checkout
Kapcsolódó cikkeink
Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >