Világelső, papíralapú mosószeres flakon az Unilevertől
Piacra dobta a világon az első papíralapú mosószer-flakont az Unilever. A prototípust az OMO brand számára fejlesztették ki, és 2022 elején debütál Brazíliában. A cél az, hogy eégsz Európában és azon kívül is elterjedjen az új technológiával gyártott flakon.

Világelsők a papíralapú flakonok terén
Az Unilever megjegyezte, hogy ugyanezt a technológiát hajápoló flakonoknál is be akarja vezetni.
A cég kiemlelte: az új technológiának köszönhetően minden folyékony termékét képes lesz ebbe a papíralapú flakonba tölteni, amely fenntartható forrásból származó rostból áll, és könnyen újrahasznosítható.
Checkout
Kapcsolódó cikkeink
60%-kal kevesebb műanyag a Cadbury csomagolásában
A fenntarthatóság jegyében új csomagolási megoldást tesztel legújabb együttműködésében a…
Tovább olvasom >Eladásokban és árban is erősödött az Unilever – túlteljesítette az elemzői várakozásokat
Stabil árbevétel-növekedésről számolt be az Unilever a 2025-ös év második…
Tovább olvasom >Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztusban jelentősen javult a lakosság gazdasági közérzete a Századvég szerint
A Századvég Konjunktúrakutató Zrt. 2025. augusztusi felmérése alapján a lakosság…
Tovább olvasom >Magyar szakember az idei ICCO Global Awards zsűrijében
Szabó Judit, a hazai McDonald’s vállalati kommunikációs és fenntarthatósági vezetője…
Tovább olvasom >Szelektíven gyűjteni felelősség – Ne hagyjuk ki az italos kartont sem!
A környezet védelme közös ügyünk. Ennek egyik legegyszerűbb, mégis rendkívül…
Tovább olvasom >