Világcégek a szégyenpadon
A Consumers International, nemzetközi fogyasztóvédelmi szervezet idén négy kategóriában osztotta ki a leggyengébb minőségű termékeknek járó díjakat .
A rossz minőségű termékek versenyében az abszolút első helyezést a japán Takeda
cég amerikai leányvállalat érte el altatóreklámjaival: a Rozerem nevű pirulát a
televízióban gyerekekkel, iskolabusszal, és iskolatáblával akarta
népszerűsíteni.
Szintén díjat kapott a Coca Cola, a cég a Consumers
International szerint a nevetségesség szintjéig fokozta marketingtevékenységét
az Amerikában forgalmazott Dasani víz kapcsán, amely valójában ugyanabból a
forrásból származik, mint a háztartási csapvíz.
A legrosszabbak listájára került a reggelizőpelyheket gyártó Kellogg's is,
amely magas zsír-, és cukortartalmú termékeit többek között rajzfilmfigurák
bevetésével reklámozza. Szégyenpadra került az idén 19 millió terméket
visszahívó Mattel játékgyár is. A vállalat nemrég elnézést kért Kínától, amiért
a gyártó részleget vádolta a mérgező festékkel színezett játékok miatt,
kiderült ugyanis, hogy a hibát az amerikai tervezők követték el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >