Amsterdam: elstartolt a PLMA World of Private Label
Nagyjából 2700 kiállító céggel és 120 ország 15 ezer szakemberével elindult az idei PLMA World of Private Label, amely az év legnagyobb szabású saját márkás termék-showja.
A rendezvényen szuper- és hipermarketek, diszkontok, áruházak, importőrök és exportőrök, gyártók, tanácsadók, sales ügynökök, valamint csomagolási és dizájner szakemberek vesznek részt, nem beszélve arról a több mint 70 országból érkező, mintegy 2850 kiállítóról, akik átfogó képet adnak arról, hol is tartunk saját márkás termékek terén az élelmiszer-, az ital- és a non-food-szektorban. (ESM)
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >További cikkeink
Véget ért a II. Ifjúsági PET Kupa
2025. július 20. és 25. között második alkalommal szervezte meg…
Tovább olvasom >A nagyszámú érdeklődésre való tekintettel meghosszabbítja nevezési határidejét a Green Pledge!
Meghosszabbított nevezési határidővel, egészen augusztus 11-e, hétfőig várja a pályázatokat…
Tovább olvasom >Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >