Amsterdam: elstartolt a PLMA World of Private Label
Nagyjából 2700 kiállító céggel és 120 ország 15 ezer szakemberével elindult az idei PLMA World of Private Label, amely az év legnagyobb szabású saját márkás termék-showja.
A rendezvényen szuper- és hipermarketek, diszkontok, áruházak, importőrök és exportőrök, gyártók, tanácsadók, sales ügynökök, valamint csomagolási és dizájner szakemberek vesznek részt, nem beszélve arról a több mint 70 országból érkező, mintegy 2850 kiállítóról, akik átfogó képet adnak arról, hol is tartunk saját márkás termékek terén az élelmiszer-, az ital- és a non-food-szektorban. (ESM)
Kapcsolódó cikkeink
Fogyni kezdtek a prémium FMCG-termékek a dohányboltokban
A hazai láncok és a dohányboltok értékbeli forgalmának egymáshoz viszonyított…
Tovább olvasom >A PLMA 2024 Trade Show idén nagyratörő gyártókat és kiskereskedőket mutatott be
Iható tengervíz és iható ecet, teából készült, kenyérre kenhető zselé,…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >