Amsterdam: elstartolt a PLMA World of Private Label
Nagyjából 2700 kiállító céggel és 120 ország 15 ezer szakemberével elindult az idei PLMA World of Private Label, amely az év legnagyobb szabású saját márkás termék-showja.
A rendezvényen szuper- és hipermarketek, diszkontok, áruházak, importőrök és exportőrök, gyártók, tanácsadók, sales ügynökök, valamint csomagolási és dizájner szakemberek vesznek részt, nem beszélve arról a több mint 70 országból érkező, mintegy 2850 kiállítóról, akik átfogó képet adnak arról, hol is tartunk saját márkás termékek terén az élelmiszer-, az ital- és a non-food-szektorban. (ESM)
Kapcsolódó cikkeink
Egy hét múlva nyit a PLMA szakkiállítás
Ahogy már korábbi cikkünkben jeleztük, május 31 -június 1. nyitja…
Tovább olvasom >Hónap végén nyit a PLMA szakkiállítás
Két év kihagyás után ismét személyes részvétellel rendezi meg május…
Tovább olvasom >Itt az e-TOPLISTA 2021 a GKID-től
A GKID (korábbi nevén GKI Digital) 2022-ben immár hetedik alkalommal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét átadásra kerültek az „Inno d’Or – Év Innovációja” díjak
A Trade magazin által tavaly életre hívott verseny célja, hogy…
Tovább olvasom >Biztos pontok a bizonytalanban
A gazdasági környezet változásaira adott lehetséges válaszok kerültek terítékre a…
Tovább olvasom >A növények napját köszöntik a szegedi egyetemi füvészkertben
A növényvilág sokféleségét és az emberi életben betöltött rendkívüli szerepét…
Tovább olvasom >