Vidéken bővít a Nespresso
Megnyitotta első vidéki exkluzív értékesítési pontjait Győrben és Székesfehérváron a Nespresso. Az úgynevezett Nespresso Cornerekben az érdeklődők márciustól különleges környezetben, képzett hostessek segítségével ismerkedhetnek meg az egyedi tervezésű kávégépekkel és megkóstolhatják a kiváló minőségű Grand Cru kávéőrleményeket.
A Nespresso számos, népszerű fővárosi helyszín után idén Győrben és Székesfehérváron nyitott új, exkluzív értékesítési pontokat. „Egyre többen ismerik és szeretik a Nespresso-t Magyarországon is. A dinamikus fejlődésnek és az értékesítés bővülésének köszönhetően március végéig három új Nespresso Cornernek örülhetünk, ezek közül kettő már nem budapesti helyszínen nyílt meg. Idén tavasztól a kávéimádók Győrben és Székesfehérváron is megismerkedhetnek a Nespresso különleges világával” – nyilatkozta Flesch Gábor, a Nespresso magyarországi üzletfejlesztési vezetője.
A Nespresso 2006 márciusában jelent meg Magyarországon. A márka magyarországi sikerét az egyedi, hármas pillérre épülő stratégia mellett a komoly hagyományokkal rendelkező magyar kávé-, illetve eszpresszókultúrának is köszönheti. A növekvő igényeknek eleget téve a Nespresso kiskereskedelmi értékesítés bevezetése mellett döntött. Ennek első, átgondolt lépéseit 2007 őszén, néhány stratégiailag kiválasztott, hasonlóan prémium márkának számító design üzletbe történő belépéssel tette meg. Következő lépésként 2008 májusában a cég az egyedi szempontok alapján kiválasztott üzletek mellett a Saturn áruházakban és a Media Markt hálózat üzleteiben is megkezdte a Nespresso gépek forgalmazását. Ez a folyamat a Győrben és Székesfehérváron kialakított Nespresso Cornerrel újabb mérföldkőhöz érkezett. A győri Saturn-ban március 1-jétől, a székesfehérvári Media Markt-ban pedig március 2-ától várják a Nespresso szakértői az érdeklődőket. Az új értékesítési pontokon március 16-ától lesz elérhető a márka legújabb, energiahatékony, élénk színekben kapható kávégépe, a Pixie.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >