Vezető helyen a Henkel a „Világ legelismertebb vállalatai” között
A Henkel ez évben újra vezető helyezést ért el a Fortune magazin „Világ legelismertebb vállalatai” ranglistáján. A „Szappanok és kozmetikai termékek” kategóriában negyedik helyezést ért el, amely két helyezéssel jobb, mint a múlt évben elért pozíció.
A Fortune magazin „Világ legelismertebb vállalatai” rangsora az egyik legfontosabb mérési rendszer a világon, mely a vállalatok hírnevét értékeli. A ranglista a Hay Consulting Group együttműködésével készül. Mintegy 3900 cégvezetőt, igazgatót és elemzőt kérdeztek meg 29 országban, 52 különböző iparágban arról, hogy a véleményük szerint melyik vállalatok a legtekintélyesebbek.
A vállalatokat összesen kilenc szempont alapján mérték fel. Ebben az évben a Henkel kimagaslóan teljesített a „hosszú távú befektetések” kategóriában (első helyezést ért el), a „dolgozókkal való bánásmód” és a „vállalati eszközök felhasználása”, valamint a „társadalmi felelősségvállalás” kategóriában (ebben harmadik helyezést ért el). //
Kapcsolódó cikkeink
A Henkel és három márkája is Magyarország vezető Superbrands márkái között
A Henkel Magyarország ismét elnyerte a Business Superbrands címet. Emellett…
Tovább olvasom >Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >