Vezető fogkrémmárkákkal együtt igyekszik papírt spórolni a Tesco
A Tesco néhány vezető fogkrémmárkával – Colgate, Oral B, Sensodyne, Aquafresh és Corsadyl – közösen teszteli a felesleges papírcsomagolás elhagyását a termékekről. A kísérlet szeptember végén kezdődött a lánc valamennyi egyesült királyságbeli üzletében.
A lépéssel a Tesco évi 680 tonnányi papírt remél megtakarítani. Az ötlet nem új, hanem azt követően merült fel, hogy a vezető kereskedelmi láncok tavaly saját márkás fogkrémjeiket papírdoboz nélkül kezdték árusítani, és azzal évente 55 tonna papírt spóroltak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >Áttörést ért el a DairyX a tejmentes kazein előállításával
Jelentős előrelépést tett az izraeli DairyX Foods start-up a tejmentes…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >