Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Vezető fogkrémmárkákkal együtt igyekszik papírt spórolni a Tesco
Vezető fogkrémmárkákkal együtt igyekszik papírt spórolni a Tesco
A Tesco néhány vezető fogkrémmárkával – Colgate, Oral B, Sensodyne, Aquafresh és Corsadyl – közösen teszteli a felesleges papírcsomagolás elhagyását a termékekről. A kísérlet szeptember végén kezdődött a lánc valamennyi egyesült királyságbeli üzletében.
A lépéssel a Tesco évi 680 tonnányi papírt remél megtakarítani. Az ötlet nem új, hanem azt követően merült fel, hogy a vezető kereskedelmi láncok tavaly saját márkás fogkrémjeiket papírdoboz nélkül kezdték árusítani, és azzal évente 55 tonna papírt spóroltak.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
MBH Elemzési Centrum: Tágul az olló a bérek és a kiskereskedelmi forgalom emelkedése között
Tavaly a fizetések 39%-át költöttük el a kiskereskedelemben, ami a…
Tovább olvasom >Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >