Veteránokkal erősít a kávézólánc
A világ egyik legnépszerűbb kávézólánca, a Starbucks világszerte 240 ezer munkahelyet teremtene 2021-ig. Az új munkaerő jelentős része fiatal vagy veterán katona lenne – olvasható az origo.hu-n.
A Starbucks jelentősen bővíteni szeretné alkalmazottai számát a következő években. Howard Schultz, a cég vezérigazgatója a részvényesek éves gyűlésén közölte, hogy 15 ezer veteránnak és azok hozzátartozóinak szeretne munkát adni 2025-ig.
A cég nem csak veteránokat szeretne alkalmazni, 2020-ig 60 ezer munkanélküli fiatalt is szeretnének felvenni.
Ez csak töredéke globális terveinek, a kávézó 2021-ig 240 ezer új munkahelyet teremtene világszerte.
Ez egybecseng a Starbucks azon törekvéseivel, mely szerint Kína felé szeretne terjeszkedni.
A Business Insider szerint 2021-ig a vállalat szeretné megduplázni az üzletei számát az ázsiai országban, mivel Kína hamarosan a világ legnagyobb piaca lehet.
A Starbucks jelenleg a világ 75 országában van jelen, 23 ezer kávézójukban több mint 250 ezer alkalmazott dolgozik. (origo.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >A Starbucks az egész európai régióra kiterjedően újratervezi ikonikus fehér elviteles poharát
A Starbucks ikonikus elviteles fehér forróitalos poharának eddigi legizgalmasabb változatát…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >