Veteránokkal erősít a kávézólánc
A világ egyik legnépszerűbb kávézólánca, a Starbucks világszerte 240 ezer munkahelyet teremtene 2021-ig. Az új munkaerő jelentős része fiatal vagy veterán katona lenne – olvasható az origo.hu-n.
A Starbucks jelentősen bővíteni szeretné alkalmazottai számát a következő években. Howard Schultz, a cég vezérigazgatója a részvényesek éves gyűlésén közölte, hogy 15 ezer veteránnak és azok hozzátartozóinak szeretne munkát adni 2025-ig.
A cég nem csak veteránokat szeretne alkalmazni, 2020-ig 60 ezer munkanélküli fiatalt is szeretnének felvenni.
Ez csak töredéke globális terveinek, a kávézó 2021-ig 240 ezer új munkahelyet teremtene világszerte.
Ez egybecseng a Starbucks azon törekvéseivel, mely szerint Kína felé szeretne terjeszkedni.
A Business Insider szerint 2021-ig a vállalat szeretné megduplázni az üzletei számát az ázsiai országban, mivel Kína hamarosan a világ legnagyobb piaca lehet.
A Starbucks jelenleg a világ 75 országában van jelen, 23 ezer kávézójukban több mint 250 ezer alkalmazott dolgozik. (origo.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >Új piacokat keres az EU az élelmiszeripar számára
Az amerikai piac kiesése komoly kihívást jelent az Európai Unió…
Tovább olvasom >3D-nyomtatott Starbucks nyílik Texasban
Futurisztikus mérföldkőhöz érkezett a vendéglátóipar: a Starbucks olyan kávézót nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vendéglátóhely-nevek és a brit humor – A nap képe
Az angolok imádják a(z angol) humort, láthatóan még a vendéglátóhelyek…
Tovább olvasom >Északra költözik a nyár: ugrásszerűen nő a skandináv turizmus
A nyári hőség és a klímaváltozás hatására egyre több európai…
Tovább olvasom >