Veteránokkal erősít a kávézólánc
A világ egyik legnépszerűbb kávézólánca, a Starbucks világszerte 240 ezer munkahelyet teremtene 2021-ig. Az új munkaerő jelentős része fiatal vagy veterán katona lenne – olvasható az origo.hu-n.
A Starbucks jelentősen bővíteni szeretné alkalmazottai számát a következő években. Howard Schultz, a cég vezérigazgatója a részvényesek éves gyűlésén közölte, hogy 15 ezer veteránnak és azok hozzátartozóinak szeretne munkát adni 2025-ig.
A cég nem csak veteránokat szeretne alkalmazni, 2020-ig 60 ezer munkanélküli fiatalt is szeretnének felvenni.
Ez csak töredéke globális terveinek, a kávézó 2021-ig 240 ezer új munkahelyet teremtene világszerte.
Ez egybecseng a Starbucks azon törekvéseivel, mely szerint Kína felé szeretne terjeszkedni.
A Business Insider szerint 2021-ig a vállalat szeretné megduplázni az üzletei számát az ázsiai országban, mivel Kína hamarosan a világ legnagyobb piaca lehet.
A Starbucks jelenleg a világ 75 országában van jelen, 23 ezer kávézójukban több mint 250 ezer alkalmazott dolgozik. (origo.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >„Kényelmi” tálca – A nap képe
A hirtelen mozdulatok sem okozhatnak kárt a Couch Drink +…
Tovább olvasom >