Vetélkedő a POS Media Hungary szervezésében
Idén harmadik alkalommal kerül megrendezésre a POS Media Hungary TUDÁSPRÓBA elnevezésű, középiskolásoknak szóló általános műveltségi középiskolai vetélkedője.
A POS Media Hungary közel 350 hazai középiskolával áll szerződéses kapcsolatban. Az oktatás területén piacvezető médiacég elkötelezett a társadalmilag fontos kezdeményezések iránt, ezért szervezte meg 2006-ban a kizárólag középiskolásoknak szóló műveltségi vetélkedőt. Idén májusban a vetélkedő POS Media Tudáspróba néven újra útjára indult. A diákok az egészséges életmóddal, táplálkozással kapcsolatos valamint általános műveltségi kérdésekben mérhetik össze a tudásukat. Az idei játék fő támogatója a DANONE Magyarország, további szponzorai pedig a HYUNDAI Mobile Magyarország Kft. és a Lejátszó.hu Kft, akiknek köszönhetően a győztes osztály minden tanulója értékes ajándékcsomagot kap.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >