Vetélkedő a POS Media Hungary szervezésében
Idén harmadik alkalommal kerül megrendezésre a POS Media Hungary TUDÁSPRÓBA elnevezésű, középiskolásoknak szóló általános műveltségi középiskolai vetélkedője.
A POS Media Hungary közel 350 hazai középiskolával áll szerződéses kapcsolatban. Az oktatás területén piacvezető médiacég elkötelezett a társadalmilag fontos kezdeményezések iránt, ezért szervezte meg 2006-ban a kizárólag középiskolásoknak szóló műveltségi vetélkedőt. Idén májusban a vetélkedő POS Media Tudáspróba néven újra útjára indult. A diákok az egészséges életmóddal, táplálkozással kapcsolatos valamint általános műveltségi kérdésekben mérhetik össze a tudásukat. Az idei játék fő támogatója a DANONE Magyarország, további szponzorai pedig a HYUNDAI Mobile Magyarország Kft. és a Lejátszó.hu Kft, akiknek köszönhetően a győztes osztály minden tanulója értékes ajándékcsomagot kap.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Protechtor Future Summit: A gazdasági-politikai szakértők már az összeomlást várják, a cégvezérek körében viszont töretlen az optimizmus
Klímaváltozás, járványok, erőforráshiány, biztonsági fenyegetések – válságok mindig is voltak,…
Tovább olvasom >Itt van most Európa legolcsóbb karácsonyi vására
Az erdélyi Nagyszeben karácsonyi vására mára Európa egyik legkedveltebb adventi…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >