Vetélkedő a POS Media Hungary szervezésében
Idén harmadik alkalommal kerül megrendezésre a POS Media Hungary TUDÁSPRÓBA elnevezésű, középiskolásoknak szóló általános műveltségi középiskolai vetélkedője.
A POS Media Hungary közel 350 hazai középiskolával áll szerződéses kapcsolatban. Az oktatás területén piacvezető médiacég elkötelezett a társadalmilag fontos kezdeményezések iránt, ezért szervezte meg 2006-ban a kizárólag középiskolásoknak szóló műveltségi vetélkedőt. Idén májusban a vetélkedő POS Media Tudáspróba néven újra útjára indult. A diákok az egészséges életmóddal, táplálkozással kapcsolatos valamint általános műveltségi kérdésekben mérhetik össze a tudásukat. Az idei játék fő támogatója a DANONE Magyarország, további szponzorai pedig a HYUNDAI Mobile Magyarország Kft. és a Lejátszó.hu Kft, akiknek köszönhetően a győztes osztály minden tanulója értékes ajándékcsomagot kap.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >