Vetélkedő a POS Media Hungary szervezésében
Idén harmadik alkalommal kerül megrendezésre a POS Media Hungary TUDÁSPRÓBA elnevezésű, középiskolásoknak szóló általános műveltségi középiskolai vetélkedője.
A POS Media Hungary közel 350 hazai középiskolával áll szerződéses kapcsolatban. Az oktatás területén piacvezető médiacég elkötelezett a társadalmilag fontos kezdeményezések iránt, ezért szervezte meg 2006-ban a kizárólag középiskolásoknak szóló műveltségi vetélkedőt. Idén májusban a vetélkedő POS Media Tudáspróba néven újra útjára indult. A diákok az egészséges életmóddal, táplálkozással kapcsolatos valamint általános műveltségi kérdésekben mérhetik össze a tudásukat. Az idei játék fő támogatója a DANONE Magyarország, további szponzorai pedig a HYUNDAI Mobile Magyarország Kft. és a Lejátszó.hu Kft, akiknek köszönhetően a győztes osztály minden tanulója értékes ajándékcsomagot kap.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >