Vetélkedő a POS Media Hungary szervezésében

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 05. 12. 01:20

Idén harmadik alkalommal kerül megrendezésre a POS Media Hungary TUDÁSPRÓBA elnevezésű, középiskolásoknak szóló általános műveltségi középiskolai vetélkedője.

A POS Media Hungary közel 350 hazai középiskolával áll szerződéses kapcsolatban. Az oktatás területén piacvezető médiacég  elkötelezett a társadalmilag fontos kezdeményezések iránt, ezért  szervezte meg 2006-ban a kizárólag középiskolásoknak szóló műveltségi vetélkedőt. Idén májusban a vetélkedő POS Media Tudáspróba néven újra útjára indult. A diákok az egészséges életmóddal, táplálkozással kapcsolatos valamint általános műveltségi kérdésekben mérhetik össze a tudásukat.  Az idei játék fő támogatója a DANONE Magyarország, további szponzorai pedig a HYUNDAI Mobile Magyarország Kft. és a Lejátszó.hu Kft, akiknek köszönhetően a győztes osztály minden tanulója értékes ajándékcsomagot kap.



Kapcsolódó cikkeink