Versenyt hirdetett a Lipton a brit kiskereskedőknek
A nyári szezont egy a kiskereskedők számára meghirdetett versennyel indítja a Lipton az Egyesült Királyságban, melynek során egy üzlettulajdonos akár teljes üzletátalakítást nyerhet.
A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet az új 330 ml-es dobozos formátumra. Egy véletlenszerűen kiválasztott nyertes egy éves árukészletet, ingyenes POS-t, dekorációt és Lipton-ajándékokat nyer az üzlet mellé. Ráadásként kap egy saját Lipton nyereménykereket is, amellyel minden egyes Lipton-termék vásárlásakor megpörgetve a vásárlók termékeket és ajándéktárgyakat nyerhetnek.
Ben Parker, a Britvic kiskereskedelmi kereskedelmi igazgatója elmondta:
– A Britvicnél nagyon fontosnak tartjuk, hogy támogassuk kiskereskedelmi partnereinket. A Liptonnal ezt könnyen megtehetjük, különösen a nyári hónapokban, amelyek kulcsfontosságúak a jeges tea, valamint a Lipton ízvilágának és formátumának szempontjából. A 330 ml-es dobozos kiszerelésünk év eleji bevezetését követően most újabb alkalmakat alakíthatunk ki a Lipton fogyasztására.
– Tudjuk, hogy a kiskereskedők fontosak a közösségek számára, és igyekeznek mindig új módszereket találni a vásárlók elkötelezésére. A nyári „Pörgess és nyerj” verseny pontosan ebben segít, hiszen egy szerencsés kiskereskedőnek esélyt ad üzletének átalakítására, valamint olyan eszközöket juttat, melyek támogatják a vásárlókkal való kommunikációt a Lipton márka nevében.
Talking Retail
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >