Versenyt hirdetett a Lipton a brit kiskereskedőknek
A nyári szezont egy a kiskereskedők számára meghirdetett versennyel indítja a Lipton az Egyesült Királyságban, melynek során egy üzlettulajdonos akár teljes üzletátalakítást nyerhet.
A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet az új 330 ml-es dobozos formátumra. Egy véletlenszerűen kiválasztott nyertes egy éves árukészletet, ingyenes POS-t, dekorációt és Lipton-ajándékokat nyer az üzlet mellé. Ráadásként kap egy saját Lipton nyereménykereket is, amellyel minden egyes Lipton-termék vásárlásakor megpörgetve a vásárlók termékeket és ajándéktárgyakat nyerhetnek.
Ben Parker, a Britvic kiskereskedelmi kereskedelmi igazgatója elmondta:
– A Britvicnél nagyon fontosnak tartjuk, hogy támogassuk kiskereskedelmi partnereinket. A Liptonnal ezt könnyen megtehetjük, különösen a nyári hónapokban, amelyek kulcsfontosságúak a jeges tea, valamint a Lipton ízvilágának és formátumának szempontjából. A 330 ml-es dobozos kiszerelésünk év eleji bevezetését követően most újabb alkalmakat alakíthatunk ki a Lipton fogyasztására.
– Tudjuk, hogy a kiskereskedők fontosak a közösségek számára, és igyekeznek mindig új módszereket találni a vásárlók elkötelezésére. A nyári „Pörgess és nyerj” verseny pontosan ebben segít, hiszen egy szerencsés kiskereskedőnek esélyt ad üzletének átalakítására, valamint olyan eszközöket juttat, melyek támogatják a vásárlókkal való kommunikációt a Lipton márka nevében.
Talking Retail
Kapcsolódó cikkeink
Ezrek tüntettek Londonban a farmokra kivetett örökösödési adó ellen
Ezrek tüntettek kedden Londonban a mezőgazdasági vállalkozásokra kivetett örökösödési adó…
Tovább olvasom >Tovább erősödnek hazánk agrárkapcsolatai az Egyesült Királysággal
Tovább kell erősíteni az együttműködést a mezőgazdaság és a kereskedelem…
Tovább olvasom >Megnőtt a vegán ételek iránti kereslet a brit reptereken
Az Egyesült Királyság legnagyobb, a London Stansted, az East Midlands…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >