Versenyt hirdetett a Lipton a brit kiskereskedőknek

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 06. 14. 09:12

A nyári szezont egy a kiskereskedők számára meghirdetett versennyel indítja a Lipton az Egyesült Királyságban, melynek során egy üzlettulajdonos akár teljes üzletátalakítást nyerhet.

A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet az új 330 ml-es dobozos formátumra. Egy véletlenszerűen kiválasztott nyertes egy éves árukészletet, ingyenes POS-t, dekorációt és Lipton-ajándékokat nyer az üzlet mellé. Ráadásként kap egy saját Lipton nyereménykereket is, amellyel minden egyes Lipton-termék vásárlásakor megpörgetve a vásárlók termékeket és ajándéktárgyakat nyerhetnek.

Ben Parker, a Britvic kiskereskedelmi kereskedelmi igazgatója elmondta:

– A Britvicnél nagyon fontosnak tartjuk, hogy támogassuk kiskereskedelmi partnereinket. A Liptonnal ezt könnyen megtehetjük, különösen a nyári hónapokban, amelyek kulcsfontosságúak a jeges tea, valamint a Lipton ízvilágának és formátumának szempontjából. A 330 ml-es dobozos kiszerelésünk év eleji bevezetését követően most újabb alkalmakat alakíthatunk ki a Lipton fogyasztására.

– Tudjuk, hogy a kiskereskedők fontosak a közösségek számára, és igyekeznek mindig új módszereket találni a vásárlók elkötelezésére. A nyári „Pörgess és nyerj” verseny pontosan ebben segít, hiszen egy szerencsés kiskereskedőnek esélyt ad üzletének átalakítására, valamint olyan eszközöket juttat, melyek támogatják a vásárlókkal való kommunikációt a Lipton márka nevében.

Talking Retail

Kapcsolódó cikkeink