Versenyt hirdetett a Lipton a brit kiskereskedőknek
A nyári szezont egy a kiskereskedők számára meghirdetett versennyel indítja a Lipton az Egyesült Királyságban, melynek során egy üzlettulajdonos akár teljes üzletátalakítást nyerhet.
A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet az új 330 ml-es dobozos formátumra. Egy véletlenszerűen kiválasztott nyertes egy éves árukészletet, ingyenes POS-t, dekorációt és Lipton-ajándékokat nyer az üzlet mellé. Ráadásként kap egy saját Lipton nyereménykereket is, amellyel minden egyes Lipton-termék vásárlásakor megpörgetve a vásárlók termékeket és ajándéktárgyakat nyerhetnek.
Ben Parker, a Britvic kiskereskedelmi kereskedelmi igazgatója elmondta:
– A Britvicnél nagyon fontosnak tartjuk, hogy támogassuk kiskereskedelmi partnereinket. A Liptonnal ezt könnyen megtehetjük, különösen a nyári hónapokban, amelyek kulcsfontosságúak a jeges tea, valamint a Lipton ízvilágának és formátumának szempontjából. A 330 ml-es dobozos kiszerelésünk év eleji bevezetését követően most újabb alkalmakat alakíthatunk ki a Lipton fogyasztására.
– Tudjuk, hogy a kiskereskedők fontosak a közösségek számára, és igyekeznek mindig új módszereket találni a vásárlók elkötelezésére. A nyári „Pörgess és nyerj” verseny pontosan ebben segít, hiszen egy szerencsés kiskereskedőnek esélyt ad üzletének átalakítására, valamint olyan eszközöket juttat, melyek támogatják a vásárlókkal való kommunikációt a Lipton márka nevében.
Talking Retail
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >