Versenyt hirdetett a Lipton a brit kiskereskedőknek
A nyári szezont egy a kiskereskedők számára meghirdetett versennyel indítja a Lipton az Egyesült Királyságban, melynek során egy üzlettulajdonos akár teljes üzletátalakítást nyerhet.
A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet az új 330 ml-es dobozos formátumra. Egy véletlenszerűen kiválasztott nyertes egy éves árukészletet, ingyenes POS-t, dekorációt és Lipton-ajándékokat nyer az üzlet mellé. Ráadásként kap egy saját Lipton nyereménykereket is, amellyel minden egyes Lipton-termék vásárlásakor megpörgetve a vásárlók termékeket és ajándéktárgyakat nyerhetnek.
Ben Parker, a Britvic kiskereskedelmi kereskedelmi igazgatója elmondta:
– A Britvicnél nagyon fontosnak tartjuk, hogy támogassuk kiskereskedelmi partnereinket. A Liptonnal ezt könnyen megtehetjük, különösen a nyári hónapokban, amelyek kulcsfontosságúak a jeges tea, valamint a Lipton ízvilágának és formátumának szempontjából. A 330 ml-es dobozos kiszerelésünk év eleji bevezetését követően most újabb alkalmakat alakíthatunk ki a Lipton fogyasztására.
– Tudjuk, hogy a kiskereskedők fontosak a közösségek számára, és igyekeznek mindig új módszereket találni a vásárlók elkötelezésére. A nyári „Pörgess és nyerj” verseny pontosan ebben segít, hiszen egy szerencsés kiskereskedőnek esélyt ad üzletének átalakítására, valamint olyan eszközöket juttat, melyek támogatják a vásárlókkal való kommunikációt a Lipton márka nevében.
Talking Retail
Kapcsolódó cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >