Veled lesz teljes a VÍZiónk – Országos dizájnpályázatot indít a Cup Revolution
Grafikai pályázatot indít a víz világnapja alkalmából Magyarország elsőszámú újrahasználható pohár rendszere, a Cup Revolution. A VÍZió néven meghirdetett verseny nyertes alkotásai rákerülhetnek a klubokban és rendezvényeken széles körben elérhető félliteres RevoCupokra, ezzel is ösztönözve a fiatalokat a környezettudatosságra, a tudatos vízhasználatra és a tartós műanyagpoharak újrahasználatára. A szervezők április 12-ig várják a pályázatokat, melyekkel értékes díjakat is nyerhetnek a résztvevők.
Egy vendéglátóipari mosogatógép átlagosan 2,3 liter vizet használ 20 pohár elmosásához, ami poharanként 11,5 centiliter vizet jelent. Összehasonlításképpen a nagy sportlétesítményekben, valamint a Budapest Parkban is jelen lévő Cup Revolution speciális mosó- és szárítóberendezése 300 liter vízzel 10 000 darab RevoCupot mos el, azaz poharanként majdnem negyedannyi, mindössze 3 centiliter vizet használ fel.
A körforgásos megoldáson alapuló RevoCup nemcsak a vízfelhasználás csökkentésében játszik szerepet, hanem hulladékmennyiség visszaszorításában is, ezáltal pedig a fenntarthatóságot segíti a vendéglátóhelyeken, a sporteseményeken, a fesztiválokon és a különböző rendezvényhelyszíneken. A több mint 500 alkalommal is felhasználható RevoCupokat országszerte egyre több helyen válthatják vissza a fogyasztók, akik nélkül a poharak körforgásban tartása nem lehetséges.
A víz világnapja alkalmából, március 22-én országos grafikai pályázatot hirdet a Cup Revolution. A szervezők olyan digitális vagy kézzel rajzolt illusztrációkat várnak, melyek a víz fogalmához kapcsolódnak, vagy a víz megóvására, tudatos felhasználására motiválnak. A beérkezett pályázatokból 10 shortlistes alkotást választ ki a szakmai zsűri, melynek tagjai Maros Róbert, a Cup Revolution Kft. ügyvezető igazgatója, Kiss-Benedek Kristóf, a Budapest Park senior art direktora, Gazdig Bence grafikus-designer, a Gazduig Kreatív Ügynökség alapítója, valamint egy, a Facebookon kisorsolt, művészeti tapasztalattal rendelkező jelentkező.
Az első helyezett illusztrációja a félliteres RevoCupokon is meg fog jelenni, a pályázó továbbá 100 ezer forinttal is gazdagodhat. A közönség is szavazhat majd kedvenc alkotására a Cup Revolution közösségi oldalain. A legtöbb szavazatot kapó mű szintén felkerül a RevoCupokra, alkotója pedig 50 ezer forint pénzjutalomban részesül. Emellett minden shortlistre kerülő dizájn pályázója páros koncertjegyet kap a Budapest Park felajánlásával.
A pályázók 2024. március 22 – április 12. között nevezhetnek a versenyre, az alkotásaikat pedig a vizio.cuprevolution.eu oldalra kell feltölteniük. Maros Róbert elmondta: a pályázat szorosan kapcsolódik a cég hosszú távú víziójához is.
„Olyan jövő megteremtésén dolgozunk, ahol a fenntarthatóság és az újrahasználat természetes része a mindennapi életnek, és ahol a Cup Revolution vezető szerepet tölt be ezen változások előmozdításában”
– tette hozzá.
„A pályázatunk célja, hogy az alkotókkal összefogva minél többeket ösztönözzünk a RevoCupok visszaváltására, a víztakarékosságra, valamint a környezeti lábnyom minimalizálására.”
A Cup Revolution folyamatosan törekszik az olyan innovációkra, melyek még inkább felhaszálóbaráttá és fenntarthatóbbá teszik a működésüket. A RevoToken applikáció például garantálja, hogy többé ne vesszenek el vagy maradjanak otthon a tokenek, hiszen általa kényelmesen, a telefonokon is tárolhatóvá válnak. A vendégek visszajelzéseire alapozva pedig idén bevezetik a letéti díjas hibrid rendszert is.
„Újdonság lesz, hogy mostantól a hibrid rendszert választó partnereinknél a RevoCup letéti díja – a legfeljebb 100 forintos használati díj levonása után – visszafizetésre kerül a vásárlást igazoló bizonylat felmutatásával. A használati díj a fizetési tranzakciók, illetve a visszaváltó pontok üzemeltetési költségeit fedezi”
– mondta Maros Róbert.
Kapcsolódó cikkeink
Ezekből a RevoCupokból ihatunk idén
Több mint 400 mű érkezett a VÍZió nevű grafikai pályázatra,…
Tovább olvasom >2,3 milliárd dollárért veszi meg a Walmart a Viziót az élénkülő retail média verseny közepette
A retailmédia-hálózatok a fogyasztók még szélesebb körű elérése érdekében olyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >