2,3 milliárd dollárért veszi meg a Walmart a Viziót az élénkülő retail média verseny közepette

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 02. 29. 09:48

A retailmédia-hálózatok a fogyasztók még szélesebb körű elérése érdekében olyan területekre helyezik át a fókuszt, mint a csatlakoztatott televíziózás és a streaming.

Egy sajtóközlemény szerint a Walmart megállapodott a Vizio cég 2,3 milliárd dollárért történő felvásárlásáról, ezzel is igyekezve felgyorsítani amerikai hirdetési üzletágának, a Walmart Connectnek a növekedését. A hírt a Walmart negyedik negyedéves eredményének keddi bejelentése kapcsán közölte.

A megállapodással egy újabb csatorna nyílik a kiskereskedő számára a fogyasztók otthoni elérésére, hiszen a hibrid televíziózók (CTV) és a streaming nézők száma egyre növekszik. A Vizio saját technológiai megoldásai és több mint 500 közvetlen márkakapcsolattal rendelkező reklámrészlege egyaránt hozzájárulhat a Connect növekedéséhez.

A felvásárlással a Walmart a retail média kategóriát jelenleg uraló és a FireTV okostelevíziós hardvercsaládot tulajdonló Amazon nyomába eredt. A Walmart reklámokból származó árbevétele lényegesen kisebb, mint versenytársé, de gyorsan növekszik – a Connect bevételeinek emelkedése egy kimutatás szerint a 2024-es pénzügyi évben elérheti a 30%-ot.

Grocery Dive

Kapcsolódó cikkeink