Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében található Waldbronnban, amely kiskereskedelmi és lakáscélú területeket is magában foglal. Az új helyi bevásárlóközpont építése mintegy két és fél évig tartott.
A földszinten három kiskereskedő nyitotta meg hivatalosan is üzletét összesen 3000 négyzetméteren – közölte a diszkontlánc.
Az Aldi Süd üzlete egyedül 1300 négyzetméteren terül el, és széles termékválasztékot kínál, melyben a megfizethető árú saját márkás termékek aránya meghaladja 90%-ot.
A partner Werner Wohnbau GmbH & Co. KG. által kialakított kiskereskedelmi területet a diszkontcég fogja üzemeltetni és bérbe adni.
Kézzelfogható hozzáadott érték
Christof Hake, az Aldi Süd ingatlanügyekért felelős ügyvezető igazgatója kijelentette:
– A helyi bevásárlóközponttal és az új lakásokkal kézzelfogható hozzáadott értéket teremtünk a környékbeli emberek számára. Fejlesztőként számunkra a mai megnyitó mérföldkő, hiszen megmutatja, hogy a kihívást jelentő építési projekteket is határidőre és gazdaságilag fenntartható módon valósítjuk meg.
– Egy olyan időszakban, amikor a növekvő költségek sok építési projekt megvalósulását hátráltatják vagy akár el is lehetetlenítik, ez minden, csak nem magától értetődő. Sikerünk kulcsa a projektpartnerünkkel és Waldbronn városával való kiváló együttműködés.
Az ingatlanban mintegy 115 lakás kerül kialakításra, amelyeknek mintegy 20%-a szociálisan támogatott.
Az ingatlan jó összeköttetéssel rendelkezik a karlsruhei technológiai régióval, ami azt az Aldi szerint mind lakhatás, mint üzleti lokácó szempontjából vonzóvá teszi a vállalatok számára.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Magasabb fokozatba kapcsol a Lidl nemzetközi terjeszkedése
Rálépett a gázra a Lidl nemzetközi bolthálózatának bővítése kapcsán. A…
Tovább olvasom >Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >A Globus hipermarketek a helyben készült termékekkel különbözteti meg magát
Jól boldogulnak a német Globus hipermarketek a diszkontok és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új energiaszeletet vezet be a Mondelēz az USA-ban
A Mondelēz International BelVita Energy Snack Bites néven új terméket…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Stagnált az eurózóna gazdasága a negyedik negyedévben
Az elemzői várakozásokkal szemben stagnált az eurózóna gazdasága 2024 negyedik…
Tovább olvasom >