Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében található Waldbronnban, amely kiskereskedelmi és lakáscélú területeket is magában foglal. Az új helyi bevásárlóközpont építése mintegy két és fél évig tartott.
A földszinten három kiskereskedő nyitotta meg hivatalosan is üzletét összesen 3000 négyzetméteren – közölte a diszkontlánc.
Az Aldi Süd üzlete egyedül 1300 négyzetméteren terül el, és széles termékválasztékot kínál, melyben a megfizethető árú saját márkás termékek aránya meghaladja 90%-ot.
A partner Werner Wohnbau GmbH & Co. KG. által kialakított kiskereskedelmi területet a diszkontcég fogja üzemeltetni és bérbe adni.
Kézzelfogható hozzáadott érték
Christof Hake, az Aldi Süd ingatlanügyekért felelős ügyvezető igazgatója kijelentette:
– A helyi bevásárlóközponttal és az új lakásokkal kézzelfogható hozzáadott értéket teremtünk a környékbeli emberek számára. Fejlesztőként számunkra a mai megnyitó mérföldkő, hiszen megmutatja, hogy a kihívást jelentő építési projekteket is határidőre és gazdaságilag fenntartható módon valósítjuk meg.
– Egy olyan időszakban, amikor a növekvő költségek sok építési projekt megvalósulását hátráltatják vagy akár el is lehetetlenítik, ez minden, csak nem magától értetődő. Sikerünk kulcsa a projektpartnerünkkel és Waldbronn városával való kiváló együttműködés.
Az ingatlanban mintegy 115 lakás kerül kialakításra, amelyeknek mintegy 20%-a szociálisan támogatott.
Az ingatlan jó összeköttetéssel rendelkezik a karlsruhei technológiai régióval, ami azt az Aldi szerint mind lakhatás, mint üzleti lokácó szempontjából vonzóvá teszi a vállalatok számára.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Tíz év alatt megduplázódott az eper ára
Míg 2015-ben még 3,94 eurót kellett fizetni egy kilogramm hazai…
Tovább olvasom >Alig vásárolnak a németek a közösségi médián keresztül
A német vásárlók körében továbbra sem terjedt el a közösségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >