Vegyes fogadtatásban részesült a Starbucks olívaolajos innovációja
Az újdonság februárban indult Olaszországban, ma már az Egyesült Államokban is kapható, és az eredeti tervek szerint világszerte megjelenik majd.
A Starbucks nagyreményeket fűzött az olívaolajjal átitatott kávékhoz, úgy reklámozták az Oleatót, mint „váratlan találkozásból született innovációt, ami bársonyosan sima, enyhén édes, és izgalmas” – számol be az innovációról az Index.
A rajongók azonban arról panaszkodnak, hogy az új különlegesség gyakran okot hasmenést, aminek már kevésbé örülnek…
Kapcsolódó cikkeink
Néhányan a SIRHA partnerei közül
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Parmában nyitotta meg globális innovációs központját a Barilla
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Digitális mérföldkő az amerikai Ahold Delhaize életében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan ünnepelnek a fiatal felnőttek?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hibrid AI-kampánnyal ünnepli az Ooops! 15 éves jubileumát a Vajda-Papír
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepek előtti bevásárlás akár féláron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
