Vegyes fogadtatásban részesült a Starbucks olívaolajos innovációja
Az újdonság februárban indult Olaszországban, ma már az Egyesült Államokban is kapható, és az eredeti tervek szerint világszerte megjelenik majd.
A Starbucks nagyreményeket fűzött az olívaolajjal átitatott kávékhoz, úgy reklámozták az Oleatót, mint „váratlan találkozásból született innovációt, ami bársonyosan sima, enyhén édes, és izgalmas” – számol be az innovációról az Index.
A rajongók azonban arról panaszkodnak, hogy az új különlegesség gyakran okot hasmenést, aminek már kevésbé örülnek…
Kapcsolódó cikkeink
EU-USA vámháború: a vám rossz a cégeknek, még rosszabbak a fogyasztóknak
Az Európai Bizottság elnöke, Ursula von der Leyen sajnálatát fejezte…
Tovább olvasom >Tojáshiány az Egyesült Államokban: Korlátozásokat vezettek be a nagyobb kiskereskedelmi láncok
Az Egyesült Államokban egyre nagyobb problémát okoz a madárinfluenza-járvány, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >