Végre újra együtt versengünk
A POPAI Magyarország Egyesület októberi, hibrid találkozóját a Heineken budapesti központi irodájában rendezték meg személyes jelenléttel, több tag pedig online kapcsolódott be.
A „Mit jelentenek a sportesemények a postcovid fogyasztóknak – avagy az EB Heineken szemüveggel nézve” címmel meghirdetett esemény házigazdája és a kereskedelmi marketing rész előadója Salem Dániel, a Heineken National Trade marketing managere volt. Az eddigi egyik legnagyobb Heineken brandaktivitás videókkal és képekkel gazdagon illusztrált bemutatását pedig Szekeres Dóra, Heineken és Desperados brand manager prezentációján keresztül élhették át a résztvevők. Kiderült, hogy a COVID-időszakban a magyar fogyasztók kétharmada nem sportolt, de a sporteseményeket, a magyar érintettség kapcsán kiváltképp nyomon követte, és a sörfogyasztásban is jeleskedett. A sikeres szezonhoz a TV- és online kommunikáció, az országos promóció és a láncspecifikus aktivációk is nagyban hozzájárultak.
A Heineken sportszponzorációs tevékenysége a jövőben kibővül a női labdarúgás és autóversenyzés támogatásával is. Az alkalom elején és végén a résztvevők a Heineken, akár otthoni használatra is alkalmas, elegáns, 8 literes minisörcsapját, a Blade-et is kipróbálhatták. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >Világszerte 11%-kal csökkentette vízfelhasználását a Heineken
2018-hoz képest tavaly 11%-kal mérsékelte a Heineken vízfelhasználását globális szinten.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >