Végre újra együtt versengünk
A POPAI Magyarország Egyesület októberi, hibrid találkozóját a Heineken budapesti központi irodájában rendezték meg személyes jelenléttel, több tag pedig online kapcsolódott be.
A „Mit jelentenek a sportesemények a postcovid fogyasztóknak – avagy az EB Heineken szemüveggel nézve” címmel meghirdetett esemény házigazdája és a kereskedelmi marketing rész előadója Salem Dániel, a Heineken National Trade marketing managere volt. Az eddigi egyik legnagyobb Heineken brandaktivitás videókkal és képekkel gazdagon illusztrált bemutatását pedig Szekeres Dóra, Heineken és Desperados brand manager prezentációján keresztül élhették át a résztvevők. Kiderült, hogy a COVID-időszakban a magyar fogyasztók kétharmada nem sportolt, de a sporteseményeket, a magyar érintettség kapcsán kiváltképp nyomon követte, és a sörfogyasztásban is jeleskedett. A sikeres szezonhoz a TV- és online kommunikáció, az országos promóció és a láncspecifikus aktivációk is nagyban hozzájárultak.
A Heineken sportszponzorációs tevékenysége a jövőben kibővül a női labdarúgás és autóversenyzés támogatásával is. Az alkalom elején és végén a résztvevők a Heineken, akár otthoni használatra is alkalmas, elegáns, 8 literes minisörcsapját, a Blade-et is kipróbálhatták. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >Szeretik a britek az alacsony alkoholtartalmú sört
Friss adatok szerint az Egyesült Királyság lett az egyik leggyorsabban…
Tovább olvasom >Írországban a Heineken Irelandhez kerül a Molson Coors sörmárkák fogalmazási joga
Megállapodott a Heineken Ireland a Molson Coors sörmárkák írországi forgalmazási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >